piątek, 29 czerwca 2012

Siemka :) Dzisiaj są długo oczekiwane wakacje ^^ Jak to szybko zleciało :D Pamiętam, że jeszcze niedawno pisałam na blogu coś w stylu "ja nie mogę, za 3 dni już wakacje" i tak dalej ;> Wreszcie się wszyscy doczekaliśmy... 
Na rozpoczęcie  wakacji dodaję taki fajny wierszyk:


Wakacje - kto ich nie lubi ?
Każde dziecko lato polubi !
Słońce, upał, skwar,
nas nie zrazi żaden dar !
I szkoły nie ma, wyjazdy są,
wszyscy się cieszą, bo wakacje są !


Mi się on podoba, nie wiem jak Wam więc piszcie w komentarzach :)
Apropo komentarzy, jeśli nie będziecie ich pisać lub pod notkami będą pojawiać się 1, góra 2 komentarze to blog będzie upadać, aż w końcu zakończy się moje blogowanie ;( Więc bardzo Was proszę piszcie komentarze.. Dla Was to może być tylko wpisanie czegoś w stylu "śliczne zdjęcia" ale dla mnie to coś więcej...Proszę..:)




Zmieniając temat na weselszy :
Nie mam już co pisać więc może wkleję zdjęcia wycofanych modeli świnek ;* One są takie słodziutkie :3

























Mówiłam, że mogę wkleić absolutnie wszystko, a więc nie krępujcie się i piszcie :)


To by było tyle w dzisiejszej notce :)


Papa wszystkim :D


Ps. Udanych wakacji ^^
Heh :D 

5 komentarzy:

  1. Ale fajne prosiaczki :3 Teraz u gwiazd jest moda na świnki wietnamskie :D A ten czarny chrumkacz wymiata xD Btw. one z tyłu mają takie wielkie kulki (chodzi mi samce świnek)... jaja xDD
    I <3 WAKACJE-AKACJE ^^
    Wesołych wakacji niezmarnowanych przed komputerem! ^3^ Ja lecę do Turcji. :)

    MASZ GADU-GADU? CHĘTNIE POGAD-GADAM z Tobą :DDD

    Fajna Bella :3
    Pozdrawiam! ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Jake pyszniutkie prosiaczki! xD Zgadzam się z Julianną - czarny wymiata!
    Zapraszam do siebie, nn :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę, nie KOŃcz blogowania! Gdybym ja miała bloga, to zależało by mi na wszystkich osobach czytających moje notki. Nawet na jednej. Powiem Ci z własnego doświadczenia, że lepiej mieć mniejsze grono czytelników szczerych i miłych, niż nie mieć żadnego. Jakieś 3 miesiące temu miałam jeszcze swój blog, a moją jedyną czytelniczką była moja siostra cioteczna i czasem mój brat coś napisał, bo wiedział, że mi na tym zależy, ale ja się nie przejmowałam się i byłam zadowolona, że chociaż dwie osoby znalazły czas na czytanie i komentowanie mojego bloga. :)
    O jeju! Ale się rozpisałam... :-) Chciałam Ci tylko powiedzieć, że nie wyobrażam sobie dnia, bez wejścia na Twój blog! Uwielbiam czytać Twoje notki. :*
    A co do wycofanych figurek, to chciałabym zobaczyć wilki. :D
    Fajny wierszyk i śmieszna Bella! :-))
    Pozdrowienia :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ello, kiedy nn? Chciałam jeszcze tylko dodać, że głosuję za wilkami jak Agatka!
    Pozdro, Pippi (AnikaLove)
    Zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń