poniedziałek, 25 czerwca 2012

Nie ma tytułu :D

Siemka ludzie :) Teraz tylko wakacje mi chodzą po głowie :D Taka  jestem zamyślona...Jeszcze tylko 5 dni :O No ale ja nie wytrzymuje z tymi dyrektorami ... Po co każą nam chodzić do szkoły jak i tak oceny już wystawione ;/ Ohhh...




Teraz właśnie dodam zdjęcia z kąpieli moich nowych Schleich :) Troche spóźnione, ale lepszy rydz niż nic :D







Trochę mało, ale zawsze coś ;>




Jeszcze mam zdjęcie Schleich-ów przy pizzy :) Była taka pyszna, a Schleich-y słodkie :3


Mniam :3 


Mam też inny temat :)
Dzisiaj był u mnie kuzyn, fajnie było ^^ Gdy bawiliśmy się na dworze nagle zaczął padać deszcz ;) Pojawił się nagle i znikąd :) Śmiechowo było :D Schowaliśmy się przyczepką i czekaliśmy, aż przejdzie...Jednak kuzyn chciał już iść... Miał rację, bo jego mama go szukała - mieli już jechać :l Szkoda :c Jeszcze bym chciała w coś pograć, ale pocieszam się faktem, że któregoś lipca przyjedzie do mnie na tydzień lub więcej [Oh Yeah !!!] :))


Ja to potrafię zmieniać tematy, heh xD
Okej, ostatnia zmiana tematu <chyba xd> 
Myślicie, że jakiego z tych koni wymienionych poniżej najbardziej warto kupić???



























Piszcie w komciach :) Liczę na Was <3




Dokończenie notki jutro :) Teraz muszę iść spać, bo już 22:15, a ja wstaję o 6:00 więc wiecie :)


Bye :*

6 komentarzy:

  1. TWH jest najfajniejszy (wiem, bo mam i nie żałuję kupna!), ale źrebię też ładne. Ale ja bym na Twoim miejscu wybrała ogiera. :D Będziesz miała parę. :*
    Co do zdjęć, to są cudne. Najładniejsze, to te z pizzą. Teraz mi się jeść chce! :-))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ale tym Twoim schleichom dobrze, kąpiele, pizza, huhu, też chcę! moim zdaniem dorosły koń fajniejszy, bo jakoś nieszczególnie przemawiają do mnie źrebiątka.

    OdpowiedzUsuń
  3. mam źrebie andaluzyjskie jest przeurocze i słodkie ale radziłam by kupić dorosłego konia

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym wzięła dorosłego konika :) Moim zdaniem ładniejszy. Moja mama zrobiła mi pizzę przedwczoraj. Pysznie było :D
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No i co,DP do każdego pisze, a już do Rosie napisałaś sama. xP Do Lusitanka też. Uwierz mi, dziewczyno... Nie chciałabyś chyba, żebym ci kradła przyjaciół...

    Ale cóż. Ludzie są jacy są, więc trudno. ale mi jest przykro jak ktoś kradnie mi kogoś, odciąga go ode mnie... Fajne fotki. lepszy TWH xd

    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń