niedziela, 3 czerwca 2012

Wyjazd do babci :)

Ja to normalnie wiem co piszę :) Dzisiaj po zjedzeniu obiadku pojechałam z moją mamą, do mojej babci :D
Było fajnie, bo miałam o czym gadać i z kim się bawić :)
Mówiąc "kim" mam na myśli słodziutkiego psiulka, który zwie się Nero :) Nie muszę wklejać zdjęcia, ponieważ gdy cofniecie się o kilka notek, zobaczycie jak on wygląda i jaki jest słodziutki :)
Oł... Sorki...Zmieniłam temat :)) Hmmmm... O czym ja mówiłam...A no tak !!! Było fajnie, no fajnie, fajnie :))
Na wszelki wypadek wzięłam z domu Suzy, Bursztyna, Misia i  Pysia ( nawet się tak fajnie zrymowało ;D ) 
Także wzięłam komóreczkę ^-^ 
No i co >? Przydała się komóreczka i Schleich-y ;>
Porobiłam im całą masę fot :)
Jak mnie znacie chyba wiecie, że zdjęcia jak zawsze dodam ;]




To właśnie moje ulubione zdjęcie :)

Potem zauważyłam Cupcusia - kicię :)
Powiedziałam dziadkowi i dziadek dał mi miskę z zupką, abym postawiłam ją kociakowi :) Jadł, jadł, jadł i jadł :)
                          To zdjęcie jest boskie :3

Ale wracając do tematu Schleich :) Porobiłam jeszcze mnóstwo fotek, ale no niestety wszystkich nie dodam :)
A dlaczego ??? No po prostu jest ich za dużo :)



No to tyle ;>
papa :**


7 komentarzy:

  1. Fajowa zdjęcia. :) Dziękuję za komentarz u mnie! :)) Wielkie DZIĘKI. :D Może będziemy sobie komentować? ^^ Mi się najbardziej podoba ta fotka co Tobie. ;) Cupcuś jest słodkiii ;> Ostatnie zdjęcie z króliczkiem też jest przesłodkie. ;* Pozdrawiam! Julianna. :D

    www.julianna7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki ci za te miłe rzeczy :) Fajnie byłoby gdybyśmy tak sobie komentowały :) Ale na twoim blogu pisałam całą prawdę, a no i nie masz za co dziękować :)

      Usuń
  2. Wszystkie zdjęcia są super ;-)), ale powiem Ci, że naj naj najładniejsze jest to, na którym jest piesek :* sweet :* :* :*
    Nareszcie wakacje tuż tuż, wię też porobię sesje zdjęciowe moim Schleichom... ;-))
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog, śliczne zdjęcia *_*, fajne jest to z tym kotkiem :), zapraszam na mojego bloga schleich-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Najładniejsze jest to ostatnie! Z zajączkiem :3
    Ja dzisiaj jadę do mojej prababci. Ona ma takiego słodkiego labradora ♥ Pozdro! Zapraszam: http://konie-schleich-anika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Paula, zaraz Tobie dam subskrypcję ;) nawzajem (dasz mi)? :)) ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale rozbrykany krulik aż wskoczył na drzewo

    OdpowiedzUsuń