środa, 27 czerwca 2012

Wyjazd i stajnia :)

Siemanko czytelnicy mojego bloga :) Tak, tak 11:27, a ja nie w szkole ^^ To będzie mój pierwszy temat na dziś, a jest nim " wyjazd do miasta" :D Myślicie pewnie, że pojechałam po Schleich-y, hym ??? Ja Was znam :D Ale nie pojechałam po nie, tylko po malutkie kokoszeczki i kaczuszki :3 Sąctakie słodziutkie, jak miód :3
Pewnie jesteście ciekawi jak wyglądają, więc wstawiam focię <3

Tło nie jest cudne, ale mi tylko chodziło, aby uchwycić maleńką kurkę :3
Kaczuszek zdjęć nie mam, były robione telefonem i wyszły rozmazane :(
 Zapomniałam dodać jeszcze, że byłam w "Kubusiu" i wzięłam katalog za free :)
Najgorsze jest w nim to, że nie jest w jez, polskim tylko w niemieckim ;( Ale ważne, że jest...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Drugi temat w tej notce to moja upiększona stajnia, w której stoją:
-Diana
-Suzy
-Bursztyn

Dodaję jej zdjęcie, chociaż nie wiem czy kiedyś już Wam o niej mówiłam :)

Ach ten mój komputer...Widać coś u Was ??? U mnie nic, tylko takie zamazane ;/

U mnie znajdziecie <chyba xd> wszystkie wycofane modele zwierząt dzisiaj wkleję psów, ale to w następnej notce - jeszcze dzisiaj :)Jakby co to piszcie jeszcze jakie chcielibyście zobaczyć inne wycofane modele :)

Pa :*

3 komentarze:

  1. Śliczne kurki :) U mnie widać wszystkie zdjęcia. Na drugim zdjęciu w stajni po lewej stronie jest podkowa z "W Siodle"? :D Też ją mam :P
    Pozdro! (zapraszam do siebie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia widać doskonale ;-) Świetne :*
    Ładna stajnia :-))

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne kurki :* ładna stajenka :3 podoba mi się ;D
    (PS. BŁAAAAAAAAAGAM USUŃ KODY Z KOMENTARZY W POSTY I KOMENTARZE - > WERYFIKACJA OBRAZKOWA - > USTAWIASZ NA "NIE" D:)

    OdpowiedzUsuń