niedziela, 3 czerwca 2012

Trochę nowości w mojej stadninie ;D

Dobry !!! Dobry !!! Dzisiaj, jak z resztą codziennie kolejna notka :D 

Wczoraj gdy nie miałam co porabiać postanowiłam zrobić porządki w mojej stadninie :) No wiecie, posprzątać, pozmieniać położenie niektórych przedmiotów itp. :)
Męczyłam się z tym 3 godziny !!! Część tego czasu poświęciłam na robienie nowych przeszkód i malowanie ich ;> Napiszcie w komentarzach co o nich sądzicie :)
W ogóle co sądzicie o całej stadninie <33









Mam nawet kwiatka w wodzie :))
Pokazałam tylko te fragmenty stajni, które zmieniłam :)
Jeszcze dzisiaj może coś tam napiszę :) Ale jeszcze nie wiem :)
A wy, komentujcie :D
Papa ^-^

1 komentarz:

  1. Strasznie mi się podoba Twoja stadnina ;-)
    Przepiękne przeszkody :-))

    P.S. Śliczne zdjęcia w poprzedniej notce. :*

    OdpowiedzUsuń