środa, 6 czerwca 2012

Nie ma tytułu :D

Siemano ludziska :) Wita Was Paulaa :DD Zacznę od tego, że: 


Ja nie mogę !!! Ludziska !!! Aż 7 komenciaków pod ostatnią noćką ;P 
Dziękuje Wam...;p Nio i oczywiście, oby tak dalej *3*




No to teraz na spokojnie...Opowiem o szkole, o dzisiejszym dniu :) Tydz. temu na 2 godz. lekcyjnej     (na technice)  zostałam zaskoczona przez koleżankę... A czym mnie tak zaskoczyła ?? Już Wam na to pytanko odpowiadam :) Podam jej cytat, ale nie taki dokładny po prostu to co zapamiętałam :D
KOLEŻANKA: "Paula ??? Uczyłaś się ???"
JA: "Nie, a po co miałabym się uczyć ???"
KOLEŻANKA: "Przecież dziś jest test na kartę rowerową"
JA: "Że co !???"                       


No i z tego powodu zostałam zaskoczona...
Weszła pani. Ja z wielkim stresem usiadłam do ławki...
Rozdała testy. Patrzę...Nie taki trudny jak się spodziewałam :D Piszę, piszę, piszę, piszę i oddaje...
Dzisiaj z tego ocenki powiedziała i kto nie zdał i kto zdał...Nr. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 !!! Aż mi ciarki przeszły po plecach xd No ale bez powodu, dostałam... 4+ !!! Westchnęłam z ulgą :)) Dostałam jeszcze dwie 5 :) Za album pt.: "Rodzaje papieru" :)


Ło matulu !!! Tyle się rozpisałam a o Schleich nic nie wspomniałam...Szkoda, ale nie mam co mówić :( Właśnie się bawiłam Schleich ^3^ Wymyśliłam takie coś: "Gdy wypuściłam Brylanta i Lady na łączkę poszłam do boksu Kropki :) Potem <gdy już tam posprzątałam> usłyszałam <jakieś...hmmm... nie wiem jak to powiedzieć...może tak...abo tak... nie wiem...może...to może być ;D>mruczenie króliczka. Wyszłam ze stajni, aby zobaczyć co jest grane :) I zobaczyłam !!! Brylant był jakiś jakby przestraszony i moczył kopyta w wodzie, a pod tymi kopytami, kto ??? No tak Lady !!! Szybko zawołałam asystęta i razem wywieźliśmy Lady do lekarza :) Właśnie w tym czasie Lady jest badana ;) Zobaczymy co powie lekarz..." Taka moja króciutka historyjka :) Mam nadzieję, ze się podobała ;**




Powiem coś jeszcze na koniec :) Mam 2 nowe idolki z serialu 'Taniec Rządzi" :)
Bella Thorne 
Zendaya Coleman
















To wszystko ;d
Bye ;*



2 komentarze:

  1. Gratuluję zdanego testu na kartę rowerową! :-)
    Fajna historyjka ;-)
    Moimi idolkami też są Bella i Zendaya. :*
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna notka :) Ja też pisałam test na kartę rowerową, a gdy pani miała przyjść z wynikami okazało się, że zachorowała. Jakoś boję się, że nie zdam :/
    Też lubię Bellę i Zendayę - ślicznie tańczą i śpiewają :)
    Pozdrawiam i zapraszam :D
    http://konie-schleich-anika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń