wtorek, 12 czerwca 2012

Wycofane modele koni Schleich :)

Siemanko :D Dzisiaj nie mam za bardzo o czym pisać, no ale coś wymyślę :)
Powiem troszkę o szkole :)
Dostałam 2 ocenki z 1 przedmiotu ;> Dwie 5 z muzyki za śpiewanie piosenki :) Śpiewanie ułatwiły mi 2 dziewczyny z mojej klasy :) Zaśpiewały razem ze mną :D
Na koniec roku nauczycielki wystawiały już ocenki i się z niektórych przedmiotów dowiedziałam jakie będę mieć :)
Przyroda - 5
Matma - 5
Historia - 5
Polski - 5
Muzyka - 5
Plastyka - 5
Technika - 5
Angielski - 5


Z W-Fu między 4 a 5, ale jeszcze nie wiem :)






No dobra, teraz o wycofanych modelach koni Schleich :)
Jest ich troszkę dużo, ale postaram się to w tej notce zmieścić :P
undefined

undefined

undefined

undefined

undefined

undefined



undefined

undefined

undefined

undefined

undefined



undefined

undefined



undefined



undefined



undefined

undefined

undefined




Na razie tyle, bo nie mam czasu...Po pierwsze nie dawno zbliżała się burza i tak strasznie grzmiało. Po drugie muszę iść się myć :) Resztę zdjęć dodam jutro, papa ;*


Bell i sweetaśny psiaczek :3
W ogóle cała focia jest sweetaśna :D 




5 komentarzy:

  1. Gratuluję ocen! :-D
    Śliczne te wycofane koniki :-)
    Pisz częściej notki pliss ;-)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Uuuu jakie śliczne koniki! ;** Cieszę się, że doszłyśmy do zgody. :) Podoba mi się 2. i 3. źrebak, śliczniutkie. :3 Masz ładne oceny. Ja nie mam najgorszych, mianowicie:
    Historia i społeczeństwo: 4 [baba zła -.- (xDD)]
    Informatyka/Zajęcia komputerowe: 5
    Anglik: 5
    Polak: 5 :33
    Matma: 5 *-*
    Muza: 5
    Plastyka: proponowaną mam 5, jeszcze nie wiem co na koniec, 5 zapewne :D
    Technika: 5
    WDŻ: nie ma z tego ocen XDDD
    WF: proponowaną mam 5 :D Ale na koniec pewnie 4... xDD

    U mnie dzisiaj nowa nocia! :3
    Pozdrowionka, Julianka. :3

    OdpowiedzUsuń
  3. No na serio dobre masz oceny!
    Ja mam z Angielskiego 4, ale za to z plastyki i informatyki 6 :D
    Prześliczne te wycofane koniki Schleich, ale jak by były to bym chyba nie kupiła, bo nie podoba mi się jak są pomalowane.
    Pozdro!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę Wam dziewczyny, że macie tak mało przedmiotów! Ja mam 15!!! ;-(( Czasami nie wyrabiam z nauką, bo ostatnio kartkówki z polaka były codziennie (tak non stop przez 1.5 tygodnia). Codziennie mam po 7 lekcji (od 8.00 do 14.30). Jak do tego dochodzi jeszcze jazda konna, angielski i chór, to już wogóle nie mam czasu na schleichy. Tak szczerze, to na nic nie mam czasu. ;-(
    Dlatego tak czekam tych upragnionych wakacji! :-D
    Przepraszam za taki długi komentarz, ale chciałam się komuś wygadać. :-))
    Pozdrowienia :*

    OdpowiedzUsuń