czwartek, 21 czerwca 2012

Przerwa w pisaniu [znowu xD] i dużo fotek :))


Siemka ludziska !!! Zacznijmy od tematu "długo nie pisałam, ale no wiecie nie miałam weny" :D Tak, tak, ale przede wszystkim <tu napiszę coś nowego o.O> chodzi o moje zajęcia ;P A no czym byłam tak zajęta ??? Ano bo przemalowywałam moją stajnię O.O Miała taki nudny kolor...Coś mi tam w niej nie pasowało :) Teraz jest pomarańczowo różowa ^^ Wygląda tak sweetaśnie :3
Zdjęcie jest robione na szybko i do tego komórką ;/




Wiecie, że fajnie jest układać puzzle, uczą cierpliwości o.O Tak, tak też bym się tego nie spodziewała :) Gdy rano jadłam płatki znalazłam fajny prezencik :) Nie wiedziałam co to jest, bo nie chciało mi się czytać tekstu na opakowaniu [no wiecie, ranek = śpiący człowiek, do tego pobudka o 6:00 !!!] :) Po południu gdy przyszłam ze szkoły okazało się, że to puzzle :) Ułożyłam je dopiero na wieczór, bo wcześniej nie chciało mi się ich układać :D Takie fajne wyszły :]] Pomysłowe, bo obustronne !!! O kurcze !! Zapomniałam dodać, że to z serii Epoka Lodowcowa 4 !!! Wiedzieliście, że jest taka część ??? Bo ja nie...


Takie śmiechowe xD






Ale dzisiaj się rozpadało !!! Olala !!! 
Gdy byłam w szkole na 2 lekcji nie było prądu, do tego jeszcze była burza i deszcz lał !!! Ta pogoda ;/ 
No ale deszcz do czegoś się przydał...Nie mam na myśli tego, że deszcz jest przydatny, bo dzięki niemu rosną kwiaty itd. Mam na myśli, że dzięki niemu wychodzą śliczne fotki :D Sami zobaczcie:::
Rosa na trawce :)) Ślicznie to wyszło !!!
Moje najulubieńsze !!! Kropka w trawie :) Jest cudowne !!!


I dwa w kałuży :3

I dwa w stodole :) Kropka uciekł przed deszczem :D




Nie wiem co tam jeszcze napisać...Wiem wkleję dwie foty związane z Euro :)
Zrobione na kompie, bo nie mam takiej flagi ;/


Ja nie mogę !!! Jeszcze tylko 8 dni do wakacji !!! Nie mogę się doczekać, jak chyba z resztą każdy :) Ja chyba pojadę na Mazury do Mrągowa, lub Do Łeby nad morze :D Mam jeszcze pojechać do mojego kuzyna, który ma potem przyjechać do mnie. Kto wie, może nam się znów zdarzy jakaś przygoda...
Mam jeszcze plany, aby pojechać do babci i do mojej kuzynki z Łodzi ^^
Piszcie w komciach gdzie wyjeżdżacie ;>


W tej nocce to chyba tyle, Papa :)

PS. Agatka, nie przejmuj się gdy tak długo nie piszę po prostu nie mam czasu, nie chce mi się lub nie mam o czym pisać :)


->

Bella czadowo tu wyszła ;p







3 komentarze:

  1. Jakie śliczne fotki *u* Ekstra ta ostatnia z Kropką w stodole xD Ale z deszczykiem fajowe fotki wychodzą, muszę jutro spróbować, bo jutro o 8 rano jadę do babci (to co że szkoła, jestem niby chora, ale na serio to się źle czułam i nie byłam w szkole od pon. do pt., w przyszły pon będę xD) ^^ Wezmę moje koniki :D Fajne te fotki, bardzo ładnie :> Ja lecę do Turcji :) Będą ekstra zjeżdżalnie z basenem! :DDD
    Aha, masz przy okazji Gadu-Gadu? :D
    Bella i Zendaya ślicznie wyszły :* Ale Bella z tym makijażem mi się nie podoba xD
    Pozdrawiam! ^^ Dzięki za komentarz. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Supcio zdjątka :) W stodole, na tym ostatnim zdjęciu jest fajny cień. W kałuży też są śliczne, i masz rację - Kropka w trawie jest cudowna!
    Fajne obrazki na ścianie w stajni xD
    Pozdro! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajowe zdjęcia!!! :-D
    Ślicznie pomalowana stajnia. Zgadzam się z Aniką Love! Fajne obrazki. :*
    Ja jeszcze dokładnie nie wiem gdzie, ale pewnie nad morze. I do babci. W Łebie byłam dwa razy i serdecznie polecam.
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń