środa, 13 czerwca 2012

Dokończenie tamtej notki i zdjęcia :D

Hej :) Jak pisałam w ostatniej notce, była u mnie burza, która bardzo szybko minęła :D Tak szybko piszę, bo nie muszę czekać jak jeszcze ktoś napisze komentarz :) Te mi wystarczą <3 
Julianna, ja też się cieszę naszą zgodą :) 
Agatka, druga Agatka (xD) dzięki za komentarze :)
Ale do rzeczy :] Dzisiaj wkleję drugą połowę wycofanych modeli koni Schleich :-)
Dodam coś jeszcze :) Te konie wyglądają jeszcze lepiej i fajniej od tamtych <33
undefined

undefined

undefined

undefined

undefined

undefined

undefined

undefined

undefined

undefined

undefined

undefined

undefined

undefined

undefined

undefined

undefined

undefined


undefined

undefined

undefined

undefined

To już wszystkie konie :) Mam wrażenie, że w dzisiejszej notce będzie dużo zdjęć, no nic, ja po prostu uwielbiam fotografować c:




Dzisiaj wybrałam się na dwór pomagać mojej babci w gospodarowaniu :) Przy okazji wzięłam Kropkę i komórkę :D No i w ten sposób powstała krótka sesja zdjęciowa Knabstruppera ^^



To moje 2 ulubione zdjęcia :)
One są the best :D







 Na schodach :)

W kwiatach :D






Dopowiem jeszcze coś ;)
Niedługo z moją mamusią (<3 ) pojedziemy po nowe Schleichy <szalona> :) 
Mam zamiar kupić sobie:
- Schleicha (wiadomo :D)
- mulinę :)
- kółeczka do robienia kantarku
- wstążeczkę
- nić 
Chyba się domyślacie, że mam zamiar zrobić fajny     <nie sznurkowy> kantar dla Schleich ;)))
Kupię sobie także nowego chomika :3 Dodam jego fotki, jak już będę go mięć :) 




Na dziś już koniec, Papatki ;*

6 komentarzy:

  1. superowy bloog. czytam go od jakiegoś czasu i mi się podoba liczę na kolejne wpisy.
    Pozdrawiam Oliwia.
    Zapraszam na mój bloog: http://scmo112.bloog.pl
    też jest o Schleich zapraszam do wziecia udziału w konkursie

    OdpowiedzUsuń
  2. Najśliczniejszy konik z wycofanych, to Apallos! Jest sweet :D
    Kropeczka (jak zawsze) wyszła ślicznie na zdjęciach! :*
    A jakiego Schleicha sobie kupisz? :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Awww! *-* Jakie słodkie koteczki... :3 Jak się nazywa ten dachowy, a jak czarnulek? :D Jakie one śliczniutkie... Szkoda, że mam uczulenie na koty. :c 1. zdjęcie z Kropką i czarnym kotkiem jest takie PIĘKNE! :)) A ten wycofany źrebak Camargue jest u mnie w sklepie! Chyba go kupię x]] Klacz Camargue też mi się podoba, jak również Reitpony. Ale ja proszę drogą firmę Schleich o zrobienie źrebaka z odruchem flehmen! Ciekawe, jak on by wyglądał? :D http://www.extension.org/mediawiki/files/6/6b/FLEHMEN_Response_horse.JPG xD Jeszcze ten ogier islandzki i folblut są piękne. <33 Czemu je wycofali? o_O'' Jak oni mogli ;c
    Ha, ja chyba kupię to źrebię Camargue. ;**

    To pozdrawiam. Julianna. (u mnie dziś NN xd) ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten dachowy zwie się Figaro :3
      A ten czarnulek nazywa się Bella <33

      Usuń