sobota, 23 czerwca 2012

Imiona dla koni + Zestaw do jazdy :)

Siemq ludzie :D Dzisiaj pałaszując małego hot - doga z sałatą, pomidorkiem, ogórkiem, serdelkiem i Ketchupem <mmmmmm...> napiszę Wam o imionach dla moich nowych Schleich-ów, oto one:
 Otrzymała imię Cindy (czyt. Sindi) :)
Otrzymała imię Tina :3








Teraz zmieniam temat :)
Gdy się obudziłam pomyślałam, że fajnie by było zrobić siodło dla Tiny o.O
Część siodła powstała dzięki filmikowi z Youtube, a dryga część dzięki mojej wyobraźni ^3^
Męczyłam się z tym 2 godziny o.O No ale było warto :]
Po południu myślałam nad tym, aby dorobić do siodła kantarek i voila !!!!
Oto zestaw do jazdy dla Tiny <3
Zachwyt mnie ogarnia :D

Piszcie w komentarzach co o nim sądzicie, bo mnie on zachwyca <33




Muszę już kończyć, bo jadę na imprezę i muszę się odstroić :P Mam z rodzicami wyjeżdżać ok. 19:00, a jest już 18:40, więc PaPa :*

2 komentarze:

  1. Śliczne imiona i ładny zestaw. ;) Udanej imprezy! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Siodło jak na pierwsze jest bardzo ładne. ;-) Doskonal swój warsztat i będzie super. ^^
    Imiona ładne. ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń