piątek, 22 czerwca 2012

Nowe konie Schleich :3 Jupi jej !!!

Ludzie !!! Trzymajcie mnie !!! Dzisiaj kupiłam sobie 3 Schleich-y !!! Chyba domyślacie się, że się bardzo cieszę :D Nie mogę usiedzieć w miejscu xD Dobra teraz od początku opowiem Wam jak do tego doszło ^3^


Koniec W-Fu. Ostatnia lekcja ;D Siedziałam z dziewczynami w szatni i wysyłałam do mamusi SMS, aby po mnie przyjechała i żebyśmy pojechały po Schleich-y :) Po tym SMS-esie mamusia zadzwoniła i powiedziała, że mogę już wychodzić :) Wszystko exstra tylko, że ja jeszcze byłam w szatni...Szybko wybiegam. Przepychałam się. Walnęłam każdego kto mi stanął na drodze xD Wreszcie podbiegłam do drzwi wyjściowych od hali sportowej i zobaczyłam, że pół mojej klasy stoi przy drzwiach i czeka na innych D: "Jeszcze tego brakowało" - myślę :( Potem musiałam się jeszcze wracać po inne dziewczyny i byłam cała zdyszana :c Gdy już całkowicie wybiegłam z hali zauważyłam moją mamusię <33 "Nareszcie pojedziemy"




Gdy już dojechałyśmy i weszłyśmy do sklepu ze Schleich-ami: 
"OMG !!! NA 100 % BYŁA DOSTAWA !!!" :D 
Naprawdę miałam taki wybór, że słów szkoda *3* 
I woila [czyt. włala] wybrałam: 




1. Klacz Tennesse Walker  - 20 zł
2. Klacz Andaluzyjską  - 20 zł  
3. Prosiaczka :3  - 11 zł




Pewnie się zastanawiacie dlaczego wybrałam też prosiaczka, hymmm ??? 
No bo był taki słodki :3 Chyba się innego pytania spodziewaliście, no ale co złego w tym pytanku ??? :D




Nie musicie szukać w internecie lub katalogach jak wyglądają te konie, ponieważ zrobiłam im sesję zdjęciową :) Oto ona:
1.


Piękneee...A najpiękniejsze jest to ostatnie, nie sądzicie ???




2.







3.








Na samym końcu sklepowa dała mi kupon, no wiecie:
"Przy zakupie dowolnej figurki Schleich dostaniesz od Sprzedawcy pieczątkę sklepu na swoim kuponie


Gdy zbierzesz 8 pieczątek zaznacz jaką figurkę chciałbyś od nas otrzymać i odeślij wypełniony kupon"


Jeśli jesteście bystrzy zauważyliście z pewnością, że na 2 obrazku są postawione 4 pieczątki, choć ja kupiłam 3 Schleich-y...O tak !!! Sklepowa jest exstra !!! Postawiła mi jeszcze jedną pieczątkę :3




No dobra, to chyba tyle w dzisiejszej notce, PAPA wszystkim !!!


6 komentarzy:

  1. O jej... Ale ten prosiaczek jest sweet! ^_^ Chyba też sobie kupię... Pierwsze jego zdjęcie jest znakomite! :* A do kiedy jest ta kartka ważna? :)
    Pozdrowienia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ważna jest do końca Sierpnia tego roku lub do wyczerpania zapasów :D Ja tam muszę się spieszyć z tym kupowaniem :)

      Usuń
  2. A i jeszcze zapomniałam dodać! Świetny wybór co do koni. :D Ja mam partnera dla Twojej klaczy Tennesse Walker Horse :* Nazywa się Barney :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Supcio konie.. no i oczywiście pyszny.. to znaczy słodki prosiaczek xD Ty robisz takie mega zdjęcia! Naucz mnie!
    U ciebie w tym sklepie są tanie te Schleich. U mnie źrebaki 15zł, a dorosłe powyżej 30zł. A którego zwierzaczka chcesz za pieczątki? Mi podoba się młody jeleń i szczenię wilka <3
    Pozdro! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O, ale śliczne konie <3 Rzeczywiście, ostatnie zdjęcie klaczy TWH jest bombastico :* Ja chyba nie wezmę udziału w promo - trochę nieopłacalne, bo mogę kupić np. wilka xd Extra nowe nabytki, gratuluję :D
    Pozdrawiam, Julianka. (jestem niezalogowana, bo jestem u siostry ciotecznej na laptopie ;p) julianna7.blogspot.com ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne mój mierwszy koń schleich to była właśnie klacz andaluzyjska i ogier andaluzyjski a 3 tygodnie temu zamówiłam źrebaka i inne schlechy

    OdpowiedzUsuń