niedziela, 24 czerwca 2012

Imprezka !!!

Ello :** Co tam u Was ludziska ??? U mnie spoko luz :D Wiecie dlaczego jestem taka zadowolona ??? A no bo na imprezce w Uniejowie było w dechę !!! To znaczy może nie na "imprezce" tylko raczej na "koncercie" :) Oł Yeah !!! Pewnie, że tak !!! A wiecie kto zaśpiewał ??? Piasek i Zespół Enej !!! Jak nie znacie tego zespołu to wpiszcie w YouTube lub w Google ^^ Śpiewali chyba z godzinę, ale było fajnie :) Tylko była jedna zła strona wyjazdu... Było strasznie tłoczno ;/ W takim tłumie prawie nic nie widziałam o.O Jeden facet, który stał przede mną walnął mnie łokciem, GRRRR...;/
Opowiem Wam od początku ;)


Wyjechaliśmy z rodzicami ok. 19:10 :) Jechaliśmy, jechaliśmy, jechaliśmy, jechaliśmy i jechaliśmy...W końcu dojechaliśmy :D  Przeszliśmy przez kładkę nad rzeczką potem przez małą plażę -.- Miałam sandałki więc mi się piachu nasypało -.- W końcu weszliśmy w tłum :) Na początku zatańczyli ludzie przebrani za lemury ;D Śmiesznie było :) Potem zaśpiewali Enej :) Jeden miał takiego fajnego irokeza i zielone okularki :D Obiecałam sobie, że też sobie kupię takie okularki :P
 Fajne, nie ??




Jak ja się wkurzałam na niektóre dziewczyny, a zwłaszcza na jedną blondynkę...
Tak jej się spodobała muzyka, że sobie skakała do rytmu, a jej kłaki mnie biły po twarzy [GRRR...] ;c Tak mnie to wkurzało D: 
Potem zaśpiewał Piasek :) Takie fajne światła były, dymy O.O

Zafascynowało mnie to <33

Wróciłyśmy ok 23:37 - późno o.O


Tyle na dzisiaj, ale pamiętajcie komentujcie też poprzednią notkę, błagam na kolanach :3

Pa :*

6 komentarzy:

  1. O fajnie, że śpiewał Enej i Piasek ;-). Też bym chciała pojechać... :-D
    Pozdrowienia :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Musiało być super! Kocham zespół Enej. Fajne te dymki były, a tak wogóle to twoje zdjęcie? O, widzę, że znowu zmieniłaś nick :D Też jest całkiem fajny :)
    Pozdro, AnikaLove :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie moje :) Z netu ściągnęłam, ale to tak samo wyglądało :D

      Usuń
  3. Fajna impra. =33 *u* Okularki są fajne ^^ I te dymy... zajedwabiste XD Dzięki za kom ^^
    Pozdrawiam, Jula. = 33

    OdpowiedzUsuń
  4. hej kradniesz mi czytelników! -.- piszesz i do Rosie, i do BM, i do Dartmoor Pony. -__- żaaal..
    ~Julianka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No chyba ciebie wiesz... Np. Dartmoor Pony sam do mnie napisał...No i sama widzisz !!! Sam rozpoczynasz kłótnie !!!

      Usuń