czwartek, 7 czerwca 2012

Mój nowy zestaw do jazdy rekreacyjnej :)

Siemma ;p Co tam u was ??? U mnie spoko :)
Myślę, że widzieliście zmieniony wygląd bloga ^3^
Mam nadzieję, że się spodobał ;>


Tak sobie myślałam, że nick "PaulinaSt14" nie jest już taki fajny, wręcz przeciwnie jest trochę nudny o.O Postanawiam go zmienić (o_o) Nie wiem jeszcze na jaki, ale będzie zmieniony :) Coś tam wymyślę :D


Ale wracam do tematu Schleich :) Jak brzmi tytuł ???
Tak właśnie: "Mój nowy zestaw do jazdy rekreacyjnej :)"
Oczywiście nie kupiłam go [choć przez chwilę mogliście tak pomyśleć] tylko zrobiłam sama :) Do tego kokardka na ogonek i kopytko :) Oceńcie *3*


Teraz byłam chwilowo niedostępna, bo siostra mi włosy prostowała :) Teraz mam proste i długie włosy ^3^


Napiszcie co sądzicie <33
Następna notka jutro :)
Bye ;]


4 komentarze:

  1. Fajny zestaw :-D
    Wow! Ale masz długie włosy! Też takie chcę! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, nie wysilaj się mała... Jeśli to mabyćkomentarz do mojego postu, to ja go usuwam ;D
      Narka, baby :*

      Usuń