piątek, 20 lipca 2012

Kantarek dla klaczki arabskiej :3 Imiona :D

Witajcie :3


Dzisiaj mnie naszła wena i zrobiłam kantarek dla klaczy arabskiej :D
Mam zdjęcia x3


^^




Wczoraj przejrzałam swój zeszyt z imionami dla koni :]
Spostrzegłam tam 3 fajne imiona, które dałam moim nowym konisiom. :D


Klacz arabska - Perła


Ogier arabski - Książę


Źrebaczek, ogierek andaluzyjski - Rubin


Jak wam się podobają ???
Odpowiedzi piszcie w komciach :))


Jakaś krótka ta notka..
Chociaż macie co komentować :3


Pozdro !!!

12 komentarzy:

  1. Śliczny kantarek! Może ciut za długi. ;-)
    Ładne imiona. Mój ogier arabski ma na imię Kevin. :-))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kantarek. :3
    A co do imion, to są takie popularne. ;/ Dużo osób tak nazywa koniki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny kantar! Z czego on jest zrobiony?
    A co do imion - ładne, ale popularne. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny kantarek :D i śliczne imiona.
    U mnie NN na modelinowych wyrobach i na blogu o wszystkim :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam klacz Arabską i u mnie ma na imię Atlantyda :D
    Też marzę o ogierze Arabskim...jest śliczny ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. imiona spoko
    zapraszam:
    http://konie-wilkena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny kantarek :3 Imiona też ładne, a ogier arabski cudnie wyszedł w zdjęciach w poprzedniej notce. sorki, że nie skomciam wszystkich notek, ale dużo ich jest XD Słodki chomicek <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny kantar, ale trochę za długi. Z czego robiony? Co do imion ładne, ale dosyć popularne. Pozdrawiam.
    breyer-stable.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedy nn? :)
    Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też mam klacz arabską i marzę o ogieru. . . Ładne imię wybrałaś dla źrebaka andaluzyjskiego.

    OdpowiedzUsuń
  11. Hejka! Fajne fotki. już wróciłam z hiszpanii. Kantar wyszedł ci super, szkoda, że zgubiłaś bursztyna... myslałam, że źrebak andaluzyjski to klaczka, ale mniejsza z tym. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne koniki, podoba mi sie imię Perła, bo kojarzy mi się z klaczą na której jeżdżę :)
    i serdecznie zapraszam do siebie - też robię rzędy, ale w większej skali
    larositastable.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń