czwartek, 12 lipca 2012

Wyjazd do Borysewa + nowe zwierzątko :3

Witajcie :D Nie było wczoraj nowej notki - wiem, ale to dlatego, że tak o 11:30 pojechałyśmy z mamą i siostrą do zoo, zwanego "Zoo Safari w Borysewie" ^^ 
Było niesamowicie fajnie :D Widzieliśmy tyle różnych zwierząt !!! 
A było to tak:


Kiedy wstałam rano moja mama zapytała mi się czy chcę może jechać do
Borysewa :D Oczywiście się zgodziłam - od czerwca marzyłam o tym, aby tam pojechać :] Wreszcie moje marzenie się spełniło...^^
Wyjechałyśmy gdzieś tak o 11:10 :) Zanim tam dojechałyśmy była 11:30 :D
Gdy byłyśmy już na miejscu zaskoczyłam się efektem ich pracy... Tyle zwierząt, tyle budynków...;>


Pokażę Wam zwierzęta które sfotografowałam:
Antylopy Eland


Oryksy szablorogie


Krowy Zebu


Antylopa grzywiasta


Bawoły indyjskie


Zebry






Kuce szetlandzkie :3


Osły domowe


Bydło stepowe


Owce rackie


Wielbłądy dwugarbne




Koniki Polskie


Antylopy gnu


Pytony siatkowane


Żółwie czerwonolice


Surykatki :3


Tygrys


Lwy




Dużo tych zwierząt, naprawdę :D 
Zauważyliście pewnie, że na niektórych zdjęciach widać siatkę np. jak u bydła stepowego, tak, tak nie mogłam zrobić zdjęcia tak, że nie byłoby widać siatki, bo ogrodzenie było pod prądem O.O



Można było też za darmo wejść do małego zoo pełnego osiołków, kóz małych i dużych... 
Weszłam tam i było warto :) Te wszystkie małe kózki obcierały się o mnie jak kotki :3
Była tam też taka słodziutka alpaka <3 Gdy ją głaskałam czułam pod swoją ręką jej mięciutkie futerko - zobaczcie jak słodziutka:
 Tak mi się spodobała, że kiedy wróciłam do domu i przegrałam zdjęcia postanowiłam ją ustawić jako tło pulpitu ^^

Teraz jeszcze zdjęcia innych zwierzaków:



Ta świnka mnie rozwala xD

To tyle o Borysewie :)




Teraz inny temat, a dokładniej


Mam nowe zwierzątko.!

Pewnie już wiecie jakie, ale Wam jeszcze powiem - mam chomika !!!
Nie znam jeszcze jego płci, ale się dowiem ;) Umiem odróżniać, bo Mateusz też ma chomika i odróżniłam jego, tzn. jej płeć ;3 Muszę tylko go na ręce wziąć, a to nie będzie łatwe, bo jeszcze się boi, ale myślę, że w końcu go oswoję :D

Kupiłam go, kiedy wracałyśmy z Borysewa :) Tak pomyślałam, że mogę kupić go skoro mam kasę ^^ Kosztował 12 zł :) 

Teraz go przebudziłam, aby zrobić mu zdjęcie, więc musicie być mi wdzięczni xD
Jak nie - wiem gdzie mieszkacie xD


Wiem, że słaba jakość, ale aparat coś mi się psuje i musiałam zrobić komórką :c


Dzisiaj się rozpisałam, ale co mi tam xD

Papa :*

5 komentarzy:

  1. Ten kuc na 4 zdjęciu jest strasznie poplątany! :O Mi raz kózka zjadła bransoletkę. :c Zwierzaki słooodkie, zwłaszcza konie. Chomiczek też śliczny. <3 Zawsze chciałam mieć chomiczka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka to rasa chomika? Bo ja mam dżungarka - Tutusia ^^ Jak ja go lovvvciam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hejoo!
    O jejku! Ale dużo postów opuściłam!!! o.O Byłam u babci. :-)
    Ale już nie będę pisała pod każdą notką komentarza, bo nie mam czasu. (ale każdą już przeczytałam [cudne zdjęcia i przepiękny wałach falabella]) :-D
    Jakie słodkie zwierzątka ;-)
    Wiem, że zazdrość, to grzech, ale ja Ci z całego serca zazdroszczę tego wspaniałego chomiczka!!! B-) A jak się nazywa?
    Pozdrawiam i całuję :*

    P.S. Też napiszę do Ciebie na gg.;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zwierzątka! Ta świnka poprawiła mi humor xD Koniki polskie i szetlandy przesłodkie :) Chomiczek rzeczywiście wygląda na przestraszonego. Słodziaszne oczka <3
    Pozdrowionka :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojć, jakie zwierzaczki :D Śliczniusie <3 Koniki i kucyki fajne ;3 Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń