poniedziałek, 9 lipca 2012

Zdjęcia Schleich zrobione aparacikiem i pająk !!!

Hejka :D Na sam początek chciałabym przekazać odpowiedź do pytania Agatki, to znaczy Pippi xD Tak, mam GG - pisz na ten numer: 43767338 ^^ Ja ci podałam - ty podaj ;)
Mówiąc o komentarzach...Tylko Julianka napisała czy mam wklejać te fotki miesięczne... Napiszcie jeszcze pod tą notką - czekam xD

Dzisiaj jest taka ładna pogoda :) Od samego rana nakręciłam się, by po południu gdzieś tak o 17:00 wyjść ta dwór i zająć się fotografowaniem Cindy, Kropki i Lady <3 No i tak zrobiłam :) Około 13:30 wzięłam do ręki baterie i ładowarkę do baterii <od aparatu oczywiście> i podłączyłam ją do kontaktu ;> Ładowały się ze 3 godziny, albo więcej O.O W końcu odłączyłam ładowarkę, wyjęłam baterię, które włożyłam do aparatu :D Później wzięłam torebeczkę, włożyłam do niej Schleich-y i aparat, no i wyszłam z domu na dwór :3 Siedziałam na świeżym powietrzu z godzinkę o.O 
No wiecie wymyślałam rożne miejsca, w których by wyszły ładne fotki, myślałam nad tym czy zwierzak ma leżeć czy stać i tak dalej :] No wiecie, te moje "problemy" xD 
Miało być tylko kilka zdjęć a wyszła cała sesja zdjęciowa ^^ Ach... Jak ja zacznę robić zdjęcia to nie mogę przestać, ach...jak ja zacznę pisać to nie mogę przestać xD Naprawdę, strasznie się rozpisuję xD No widzicie i o tym mówię :D No dobra, przechodzę to części, w której pokazuję Wam fotki, tadam:



 Tutaj widać wszystkie szczegóły...Ach...<3



Gdy przyjrzycie się bardziej lewej stronie zobaczycie robaka siedzącego na rumianku xD Ale go uchwyciłam xD

Te zdjęcia są najnajnajnaj...lepsze jakie zrobiłam w tym roku oprócz sesji zdjęciowej prosiaczka, Cindy i Tiny ^^ Ta i tamta sesja dostała 1 miejsce - według mnie oczywiście :D
Ja nie patrzę już na nie, bo zaraz mi łezka po policzku spłynie...<33 
Jednymi słowem - kocham je <33

Zapomniałabym !!! W sprawie zdjęć zrobiłam jeszcze mojemu kolorowemu, małemu kogutkowi ^^
I jeszcze kaczuszki :3
Śliczne są <3

Jeszcze chmurki :))
Do tego kotka Diana i kurka :D




Teraz byłam chwilowo niedostępna. Zgadnijcie dlaczego :) Nie ? No to powiem ^^
To było przed chwilą gdy jadłam kolację i pisałam tą notkę :] Babcia zawołała mnie, abym przyszła do kuchni... Po chwili powiedziała, że jeszcze nigdy nie widziałam takiego robaka...Poszłam i... i... nie no !! Nawet jak to piszę to mi się ręce trzęsą - naprawdę O.O No dobra, więc - i... i ... i zobaczyłam !!! Strasznego, czarnego  pająka z grubymi nogami, który był taki duży !!! Dobrze było, bo on się wolno ruszał i zdążyłam pobiec po aparat i zrobić mu zdjęcie O.O Tylko się nie przestraszcie, ale mnie on zwalił z nóg...Chwilę...Nawet same zdjęcie mnie zwaliło z nóg O.O
Aaaaaa !!! Dobra Paulina, spokojnie, to tylko zdjęcie... Ufff...Ochłonęłam xD


Ale udała mi się ta notka ;) Zyskuje 1 miejsce w archiwum :D
Apropo notek :) Gdy patrzyłam dzisiaj na stronie mojego bloga zobaczyłam, że piszę  już moją 49 notkę !!! Niedługo 50 i rocznica mojego bloga :) Mam nadzieję, że teraz będę zyskiwać coraz to więcej komentarzy ^^

Dzisiaj się bardzo rozpisałam, ale myślę, że wyjdzie to na dobre ;)

Do zobaczenia wszystkim !:)
Pozdro !!!

5 komentarzy:

  1. Zdjęcia oczywiście śliczne. ;D Pająk! x.x Pająki są obrzydliwe, fu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fotki wyszły ci ślicznie! Mi się najbardziej podoba z rumiankami. Pająk obrzydliwy D: U mojej babci był jeszcze większy!
    Pozdrawiam!
    I na twoje gg ci już napisałam, zapisz mnie sobie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ekstra fotki. <3 Kaczuszki taaakie słodziuchne :D Pewnie są takie mięciutkie :3 Ty masz talent do zdjęć ^^
    Bleee, fuj pająk... Jak czytałam notkę to aż nawet sprawdziłam czy mi nic po nogach nie chodzi :P Ble xD Ja się brzydzę robali i wgl, jak jakiegoś zobaczę to z krzykiem uciekam albo tupię sandałami żeby robale na nogi mi nie weszły ;] Dziękuję za komentarz :D
    Pozdrawiam, Paulinko! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Superowy bloog. Zrobiłas odlotowe zdjęcia, a pomysł ze zdjęciem miesiąca jest odjazdowy. Tego pająka to się strasznie przestraszyłam, bo mam fobie... W ogóle twój bloog jest świetny, a ten nowy nagłówek z Lady ( ostatnio był z Kropką ) jest fantastyczny. Liczę, że doczekam się 50 wpisu. I mój bloog kiedyś doruwna twojemu:) jeżeli chcesz od niego link to napisz w następnej notce, bo i tak go nikt go prawie nie czyta:(
    Pozdrawiam OLIWIA!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super sesja, najlepsze zdjęcie z konikiem i kwiatkiem ^^, pająk blee, a kotek śliczny :). U mnie NN zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń