sobota, 7 lipca 2012

Ach fotki... Jak ja kocham je robić...

Hejka blogowicze :)


Dzisiaj jest u mnie kuzyn, tzn. siedzi obok mnie więc nie mogę żadnych śmiesznych rzeczy o nim pisać xD Ok, do rzeczy :) Dzisiaj porobiłam fotki mojej Cindy ^^ 
No wiecie, teraz jest okres samych dobrych owocków takich jak: malinki, wisienki, jabłuszka itd. Wykorzystałam to, patrzcie:




 Z kwiatkami *3*

Teraz sesja z malinką, którą potem zjadłam :D
Okazała się taka pyszniutka <3

 Mniam, mniam :*


Teraz sesja z wisienką ^^ Też była pyszna, ale już mniej od malinki - malinka lepsza :D



I takie moje szalone zdjęcia ^^ Moim zdaniem wyszły czadowo xD


I takie bardziej normalne :)


No dobra, mam nadzieje, że się spodobało :)
Muszę już iść, bo mój kuzyn dobrał do Schleich-ów xD


To Bye, Bye :*


"Mateusz zostaw tego psa !!"

4 komentarze:

  1. Ekstra fotki xD Cindy ładnie wychodzi :D Zazdroszczę, też chcę malinki xD W sumie, to dziś byłam na działce, i naprzeciw naszej działki była inna, gdzie rosną maliny i zjadłam jedną xD Dobra <3 Masz ładne włosy ^v^ Szalejesz xD
    U mnie NN. ^^
    Pozdrawiam, kochana! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia. ;D Też mam tą klaczkę, jest genialna! Uwielbiam ją. Też chciałabym malinki. :c Masz świetne włosy. *.* Serdecznie zapraszam do mnie. ^^
    http://schleich-kolekcja.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne zdjęcia z kwiatkami! :) Owocki, mmm pycha xD Zgadzam się z Julianką i Shire. Cudowne włosy!
    Bai ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. ŚLiczne fotki, mam tą klacz ^_^, zapraszam do mnie :>

    OdpowiedzUsuń