czwartek, 19 lipca 2012

Nowe konisie.!

Siemeczka :3
Dzisiaj kupiłam sobie 3 konisie Schleich. :3
Jestem taka radosna. ^^
Było to tak:


Kiedy razem z Mateuszem oglądaliśmy sobie telewizorek moja mama zapytała się czy chciałabym jechać do miasta :) Wiecie na pewno jaka padła odpowiedź xD
Gdy dojechałyśmy na miejsce szybko razem z Mateuszem [też pojechał ^^] wysiedliśmy z samochodu i szybkim kroczkiem popędziliśmy do "Kubusia"
Zatrzymały nas ruchome drzwi :D 
Kiedy weszliśmy już do środka oczy wyszły mi z orbit 0.0
Była dostawa na stówę xD 
Taki wybór, że słów szkoda :> 
Kiedy byłam w domu pomyślałam sobie " Muszę kupić ogiera i klacz arabską..."
Tak więc zrobiłam :] W sklepie wzięłam na początku do ręki klacz arabską i jej ogiera ^^ Są takie cudowne :3 Przypatrzyłam się także źrebakowi andaluzyjskiemu...Tak mi się spodobał, że postanowiłam go kupić :D
Poszłam więc z 3 końmi w rękach do kasy ;))
Zapłaciłam za nie 57 zł, ale warto było ^^
Zdobyłam wtedy 3 ostatnie pieczątki !!! 
Wreszcie poszłam z tym kuponem na pocztę i wysłałam kopertę :] 
Nie mogę się doczekać, kiedy przyjdzie mój lisek :3



















Śliczne <3


To tyle na dzisiejszy dzień :3


Pozdrowionka !!!


Edit 20.07.2012: Mam jeszcze odpowiedzi do tego postu :D


Shire - u mnie jeden koń kosztuje 20.90 zł, a źrebaki 15.90 zł :)
            inne mniejsze zwierzęta takie jak kotki i małe pieski kosztują 11.90 zł :]


Eleniss - może podasz link do swojego bloga?

8 komentarzy:

  1. Łał! Jakie śliczne konisie! :D Ja mam ogiera arabskiego. :) Ale ten źrebaczek jest sweet! :*
    Ładne zdjęcia :-))
    Pozdrowienia :*

    OdpowiedzUsuń
  2. PRZEPIĘKNE - JA MAM OGIERA ARABSKIEGO, MARZĘ O TYM ŹREBACZKU ^^, ZAPRASZAM DO MNIE :D, ŚLICZNA SESJA ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tego ogierka i klaczke , ale Ty płaciz za trzy tyle co ja za jednego. -_-'
    (Eleniss)

    OdpowiedzUsuń
  4. No i cudny ten zrebak CCC: (Eleniss)

    OdpowiedzUsuń
  5. To ile kosztuje jeden ,że tylko 57 złotych za 3?! :O

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny nagłówek! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej ja też mam tego źrebaczka jest przecudny i zastanawiam się nad kupnem właśnie ogiera i klaczy arabskiej u mnie jedna figurka schleich kosztuje tylko 21 zł a za źrebaki od 12 do 17zł wsumie przez twuj bloog zaczełam kolekcjo nować schleichy.

    Ps.Moja kuzynka twierdzi że to są zabawki dla dzieci i się ze mnie śmieje

    OdpowiedzUsuń
  8. Omg Ten źrebak to KLACZKA!!!!!!
    Nie jestem zboczona ale klacz a ogier mają różnicę narządów ....

    OdpowiedzUsuń