sobota, 14 lipca 2012

Komunikat + kolejny rysunek + sesja zdjęciowa Pony'ego :)

Hejka wszystkim ^^ 
Kiedy tak sobie przeglądałam komentarze zauważyłam komek Oliwki, która prosiła mnie, abym przekazała moim czytelnikom komunikat - a więc zamieszczam go w tym poście:


"...jeżeli ktoś poszukuje figurek Schleich, to mogę załatwić, bo ostatnio do sklepu rodziców przyszła dostawa, a w moim mieście nie ma zbyt wielu kolekcjonerów. 
Zainteresowani niech zgłoszą się na e-mail: olimar777@wp.pl."


Myślę, że wiecie o co chodzi :)




Dzisiaj po południu miałam wenę :) Oczywiście nie do robienia kantarów ani siodeł tylko do rysowania :3 Wzięłam gazetki "Jessy", karton, gumkę, ołówek i zaczęłam brać się do pracy :) Rysowałam z godzinkę, ale osiągnęłam efekt ^^ Powstał kucyk jedzący trawkę :D

Te nóżki takie troszkę niedopracowane, ale zawsze coś xD


Niedawno (na poczekaniu xD) porobiłam zdjęcia mojemu Pony'emu ^^
Miało być kilka fotek, a wyszła cała sesja zdjęciowa :D










Dużo ich wyszło, ale było warto ^^


Poroniłam jeszcze zdjęcia mojemu chomikowi :) Tym razem aparatem:


Śmiesznie wychodzi :D


Mniam xD Jaki ten "Tymbark" był pyszny xD

Tak mi pisało :D


Jeszcze mam zdjęcie moich małych kurek ;3
:D


To wszystko na dzisiaj, papatki :*

7 komentarzy:

  1. Fajny ten nowy nagłówek. Dziękuję, że uieściłaś to o co cię prosiłam. Teraz mam nowego blooga. Oto link do niego: http://konieschleich13.blogspot.com/
    Zdjęcia wyszły Ci super, chomiczek słodziutki, kurki fajowe. Ten rysunek kucyka jest suuuuuuuuuper. Pozdrawiam!
    Oliwia

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny nagłówek! :33 Zdjęcia znów piękne. xd Jak Ty cuuuudnie rysujesz! Naucz mnie. :c Chomik boski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny rysunek! ;-)
    Sesja wyszła znakomicie, ale najbardziej zauroczyło mnie pierwsze i siódme zdjęcie! ^_^
    Słodki chomiczek! Znasz już płeć? ;-)
    Ładny nagłówek :-))
    No to się śmiejmy! :-D
    Pozdrowionka :**

    OdpowiedzUsuń
  4. to ona zaczęła awanturę nie ja ;)
    Sayonara -.-

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zdjęcia! Mi się podobają te w kałuży i z rumiankami. Ładne rysunki. A jak nazywa się zwierzątko? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twój blog mnie zachwyca!

    Oliwka, w jakim mieście mieszkasz?
    Paulina, w jakim mieście mieszkasz?

    OdpowiedzUsuń