czwartek, 2 sierpnia 2012

Morza szum...Ptaków śpiew...Złota plaża pośród drzew...

Witajcie moi drodzy ^^


Zadajecie sobie pewnie pytania w stylu: "Czemu tak długo nie ma notek...?"
Już na to pytanko odpowiadam: 


Byłam nad morzem.!!

A dokładnie w Ustce.!!!!

Było tak cudownie, że po prostu nie da się tego opisać :D
Opowiem teraz krótko przebieg dni;

Poniedziałek:
O 8:00 rano przyjechała po nas ciocia i razem z nią pojechałyśmy do łodzi, a dokładniej do kuzyna i kuzynki :) Stamtąd miałyśmy mieć pociąg do Słupska 
- do Ustki dojechać autobusem :]
W łodzi, w sklepie zoologicznym "Kakadu" kupiłam dla mojej Rocky taki fajny domeczek z karmidełkiem ;D 
Moja kuzynka hoduje w domu króliczka imieniem Pysiu - oto jego sweet focia xD


O 22:00 wyjechałyśmy pociągiem, gdzieś o 9:00 byłyśmy w Ustce c:
Oczywiście kuzyn, kuzynka, ciocia i ciocia, która nas zawiozła też pojechali ;]

Wtorek:
O 9:00 byliśmy w Ustce ^^
O 10:00 weszliśmy do naszego mieszkanka, który okazała się czarujący...
- telewizory w każdych pokojach, do tego z cyfrą
- 4 łóżka 2-osobowe
- balkon ze stoliczkiem i krzesełkami
- kuchenka

 i wiele innych rzeczy - głównie pokoje:

- sypialnia 
- salon
- pokój dziecinny
- kuchnia
- łazienka
- toaleta, kibelek xD

Kiedy już zaniosłyśmy bagaże poszłyśmy wygrzewać się na plaży porobiłam mnóstwo zdjęć Schleich-om ^^
Ta dam !!

















:D

Środa:
Gdy wstaliśmy zjedliśmy śniadanko i poszliśmy na plażę :]
Potem pospacerowaliśmy się do pomniku syrenki :D
Zrobiłam tam zdjęcie Pony'emu 


Więcej dni nie będę opisywać :)
Nie chce mi się po prostu xD

Dopowiem tylko, że moja siostra zamówiła w któryś dzień rybę flądrę :]
No i niespodzianka.!
Śmiałam się chyba z godzinę xD


Jeszcze dodam zdjęcia moich pamiątek:












Peruka xD


A teraz pokażę rzeczy, które kupiłam dla Rocky - ten domeczek i jeszcze kulę do biegania ^^ 
Do tego jeszcze dostała muszelkę, którą przywiesiłam do klatki :D




Wiem, że musicie strasznie wykręcać głowy, no ale ja się spieszę, więc dodałam na byle jak :D

Jeszcze będę edytować tą notkę więc się nie żegnam :)




5 komentarzy:

  1. Ty to masz fajnie.... ja na przykład nie mogę wyjechać nad morze, w góry itp. Mamy gospodarstwo(mamy dużo świnek)i nie możemy wyjechać nad morze :(

    OdpowiedzUsuń
  2. A nie mówiłam, że na wakacjach była?! xD Ja byyyłam w Turcji. ^^ Fajne masz te pamiątki, i zdjęcia też śliczne. :) A króliczek śliczny, i ekstra te dodatki dla Rocky xD
    Pozdrawiam! <3 (Julianka)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne pamiątki. :D Jaki słodki królik, zawsze chciałam mieć królika. :c Śliczne zdjęcia. ^^ U mnie NN, zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne pamiątki, słodki króliczek ^^
    Rocky pewnie bardzo się cieszyła z nowych rzeczy, które jej kupiłaś ^^
    U mnie na blogu nowa notka, a w niej zdjęcie chomiczka mego kochanego ^^
    lps-i-izyda.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń