niedziela, 8 lipca 2012

Grill ^^

Witajcie ludziska ^.^
Bardzo szybko zabrałam się do pisania :) Powód jest łatwy do zrozumienia :D Mam o czym pisać :] No tak, czyli zaczynam :)

Było to słoneczne popołudnie, <konkretnie to dzisiaj xD> gdy siedziałam przy komputerze i komentowałam blogi innych :) To wtedy moja mama zaproponowała mi pomysł aby zrobić grilla ^^ Domyślacie się pewnie, że się ucieszyłam - o taaak... bardzo bardzo :D "Wreszcie najem się kiełbasek z grilla" "Może zabiorę konia Schleich i porobię mu zdjęcia" - takie myśli krążyły mi po głowie, które wkrótce się spełniły ^^ Najadłam się kiełbasek z ketchupem, pomidorków z cebulką i porobiłam zdjęcia Tinie ;> Wzięłam komórkę, no bo czym bym cykała fotki :] 
Oto grill z pieczącymi się kiełbaskami:


Jak patrzę na te zdjęcia to mi ślinka leci :3


Był tylko 1 problem z tym grillem - nie mogłyśmy go rozpalić :c Wrzucałam do środka grilla patyczki, trawkę, liście i nie wiadomo co jeszcze ;[ W końcu po jakimś czasie się rozpalił, UFFFF...:D


Jak mówiłam wcześniej porobiłam tyle zdjęć Tinie, że nie mogę się powstrzymać, żeby ich tutaj nie wkleić - zobaczcie sami ^^
 Mmmm...kiełbaska...chyba skosztuję...
Ojć !! Nie mogłem się powstrzymać xD


Mam jeszcze inne zdjęcia :D

No nie !!! Tina zjadła moje Góralki xD

Teraz fotki na tle krajobrazu :)




Na koniec zostawiłam moje 2 najulubieńsze <33

Moim zdaniem są takie cudne, że słów szkoda xD

Na sam koniec "obiadu" jest "deser" czyli dla mnie i dla was oznacza to fotkę miesiąca !!! Tak myślałam, że mogłabym zrobić właśnie takie "fotki miesiąca" :) Napiszcie w komentarzach czy coś takiego co miesiąc wklejać :D Dla mnie to dobry pomysł, ale nie wiem jak dla was..Dobra, zeszłam chyba z tematu - oto ta focia:
 Heh xD 

Tak na wszelki wypadek oznaczyłam ;)

Dobra, to ja się z Wami żegnam i Papatkuję xD

Ps. Proszę nie kopiować moich pomysłów z fotką miesiąca...Wiem gdzie mieszkacie xD


5 komentarzy:

  1. Jejku, grill! *O* Ale mi smaka narobiłaś. :c Zdjęcia jak zawsze śliczne. ^^ U mnie NN.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też wczoraj miałam grilla. A te foty to cudo

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne zdjęcia krajobrazów! Ja będę mieć grila na pewno jeszcze w tym tygodniu :D Zawsze jak przyjeżdża mój kuzyn Mariusz, to go robimy.
    Fajna notka, zapraszam do siebie!
    PS: Mogę Twoje gg? :D Ja dam Ci swoje xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, fajne fotki. :D Rób te fotki miesięczne. Niezły pomysł. ♥

    OdpowiedzUsuń