środa, 18 lipca 2012

Kolorowy kantarek i obiecane wycofane modele :D

No siemka wszystkim :) 


Widzicie jak szybko piszę następną notkę ??? Wiem, że tak xD 
Po prostu mam o czym pisać [trochę to dziwne... xD] 
Kiedy wczoraj tak sobie siedziałam przy komputerze naszła na mnie wena...0.0
Pstryknęłam palcami, pobiegłam po mulinę, konia i zaczęłam brać się do pracy :>
A koniem tym była Cindy :] Było kombinowanie, zawiązywanie, ucinanie, plecenie...
Aż wreszcie powstał oto najlepszy kantar sznurkowy jaki zrobiłam dotąd w tych dziejach.!!!
Jest on złożony z trzech kolorów:
żółtego
różowego
niebieskiego


Paczajcie:





Mój pomysł.! Proszę nie kopiować.! 




Gdybym to tylko napisała to by była za krótka notka :> 
Dlatego wkleję jeszcze wycofane modele zwierzaków Schleich :]
Pamiętam, że obiecałam wkleić wilki, a ja zawsze dotrzymuję obietnicy:
Wilki:











Dziki:


 












Sarny, jelenie:

























Inne zwierzęta leśne:

























To tyle :)
Proszę o komcie :D


Pa,pa :*

Ta fotka Belli jest prze prze prze prze... cudna <3


Ps. Do Agatki 787 - załóż - pewnie.!

7 komentarzy:

  1. Kantar jest cudny! *-*
    Widać, ze się napracowałaś i ma fajne kolory. ;D
    Całkiem sporo jest tych wycofanych modeli.. A szkoda, bo są śliczne. :3
    Fotka Belii rzeczywiście ładna. Bo ona jest taką śliczną aktorką! <3
    Pozdrawiam. : *
    - konietomojecalezycie.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kantarek!!! :-D
    Łał! Ale szkoda, że niektóre figurki są wycofane, a szczególnie wilczki :-)
    Bella ładnie wyszła. :-)
    Ok. Założę. Otwarcie będzie 1 sierpnia! :-)
    Pozdrowienia :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczny kantarek! :) Szkoda, że te niektóre wilczki są wycofane, bo są prześliczne! Fotka Belli cudna! Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny kantarek, co do tych starych Schleich, to te wiewiórki są jakieś takie -dziwne, ale to tylko moje zdanie. Dzięki, miło z Twojej strony,że podobają Ci się moje figurki z modeliny :D.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kantarek jest cuuudny! ;3 Dopiero teraz zorientowałam się ,że mam wycofanego wilka! :O Wszystkie wilki są cudne, chce je. D:

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia wilki są przecudne

    OdpowiedzUsuń