sobota, 4 sierpnia 2012

Nowe zwierzaczki.! :3

Siemaneczko wam wszystkim :3


Jestem taka radosna, że normalnie latam nad ziemią xD
Domyślacie się pewnie po tytule skąd u mnie ta radość, he ??? 
Wiem, że odpowiecie "tak" xD
A więc...


Kupiłam sobie nowe zwierzaczki do kolekcji.!!

A są nimi:
Klacz Pint
Szczenię Dog Niemiecki

A teraz kilka informacji o klaczy Pinto ^^

Imię: Raven
Rasa: Pinto
Nr. katalogowy: 13696
Płeć: klacz
Rodzaj konia: dziki
Nr. boksu: _____


Od teraz będę przy każdym nowym kupionym koniu na tego bloga wstawiać takie informacje :D

Tą klacz i tego psiaczka kupiłam już wczoraj :)
Zadajecie sobie teraz pewnie pytanie dlaczego już wczoraj nie pisałam nowej notki o zakupionych Schleich ? Już odpowiadam :> Wczoraj nie mogłam zrobić sesji zdjęciowej, bo późno przyjechałam z miasta i aparat nie działał, bo baterie nie były naładowane :< 
Za to dzisiaj na popołudnie naładowałam baterie i zrobiłam aparatową sesję zdjęciową xD




 Te oczka smutnego pieska...xD Są takie słodkie :3










Piszcie co sądzicie ^^


Mam jeszcze do Was jedno pytanko :D
Klacz nazwałam Raven (czyt. Rejwen), a jakie imię proponujecie dla pieska?
Macie tutaj kilka psich imion :] Możecie skorzystać z tego lub podać własne :3

Lucky, Ciapek, Reks, Azor, Scooby, Łatek

To tyle w dzisiejszej noteczce :3

Żegna was Paulinka.:3 !

Ps. Za chwileczkę nowy nagłówek.! :D

9 komentarzy:

  1. Hejka! Fajne zdjęcia nagłówek jest super. Ja bym psa nazwała JJ (czyt. DżejDżej), a moja kuzynka mówi, że fajne jest Scooby. Trochę pozmieniałam mojego bloga i zmieniłam nagłówek. Ta klacz jest super. Zapraszam na mojego bloga: http://konieschleich13.blogspot.com
    Oliwia

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejoo! :D
    Śliczny nagłówek ;-)
    Zazdroszczę nowych zwierzaczków! :-))
    Klacz bardzo fajna, a o piesku marzę ^_^
    Ładne zdjęcia ;)
    Zgadzam się z Oliwią. Scooby, to fajne imię. ;)
    Pozdrowienia :*

    P.S. Super wyszło to zdjęcie, na którym jest koń i pies razem. Pasują do siebie kolorystycznie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny nagłówek! Zdjęcia fajnie wyszło bo pupilki są biało-czarne i to tak super wyszło :3 Imię dla pieska? Moim zdaniem Lucky.
    Paa :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Niektóre zdjęcia, są jakbym widziała moje ;) Są baardzo podobne.
    Dla pieska imię z tych co podałaś, czyli Lucky :)
    Jeszcze dam odp. na komentarz, który dodałaś na moim blogu:
    Może zrobię sesję zdjęciową moich nowych Schleich, ale nie wiem.
    Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Strasznie fajne fotki! Dziękuję Ci także za miły komentarz na moim blogu. Dla pieska głosowałabym na imię Ciapek lub Scooby albo na Lucky.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla pieska: Lucky
    Ale dobrane zwierzaki. i pies i koń w łaty

    OdpowiedzUsuń
  7. Agatko787 Masz blooga o Schleich?

    OdpowiedzUsuń
  8. Przykro mi, ale nie mam. Jakoś nie miałam czasu. Nie będę już chyba zakładać, bo w roku szkolnym wątpię, że będę miała czas na chodźby patrzenie na schleich, a co powiedzieć o pisaniu bloga! :-(

    OdpowiedzUsuń