niedziela, 19 sierpnia 2012

Zakupy.!!!

Witajcie :*

Przedwczoraj byłam w mieście na zakupach.! :D
Tak się obłowiłam w zakupy, że szok.!!!
Pojechałam tam dokładnie, aby kupić sukienkę na wesele mojej chrzestnej, która wychodzi za mąż 1 września :] Nie mogę się doczekać xD
Kiedy wchodziłyśmy do sklepów szybko podbiegałam do sukienek i przebierałam rękami :) Brałam do przymieżalni gdzieś po 2,3 jak zakupoholiczka jakaś xD
Spodobały mi się takie dwie - taka czerwona i taka czarna z cekinami, która wyglądała tak jakbym nie miała iść na wesele tylko na jakiś bal w Rio De Janeiro xD
Jednak kupiłam tą czerwoną - bardziej pasowała na wesele c:
Później gdy szłyśmy sobie wszyscy po mieście zauważyłam sklep 
zoologiczno-wędkarski ^^ Ucieszyłam się, bo właśnie miałam zamiar kupić klatkę dla moich chomików.! :D
Weszliśmy więc tam i... aż mnie zatkało :o Tyle klatek, że szok w cenach od 80 do 40 :) Najbardziej spodobała mi się klatka za 74 zł. :> Kupiłam więc ją i nie żałuję :D
Jest 2 piętrowa i jej wyposażenie to: 
- kołowrotek
- miseczka
- domek
- coś do wspinaczki czyli drabinki

Jest taka super!
Fajna, nie? :D

Z lewej strony widać trociny, a z prawej folię od klatki xD

A teraz moja sukieneczka i buciki (też kupione)^^



:))

Mam jeszcze nową stajnię dla klaczki Pinto Raven :]
Nie mam zdjęć bo jakoś nie chciało mi się robić xD
Być może dodam w następnej notce :)


To tyle :)

Ps. Mam nowy filmik na yt.!

5 komentarzy:

  1. Fajna ta klatka. Taka kolorowa :D A sukienka - Boska i jeszcze ta kokarda z tyłu ♥ Ile ona kosztowała i gdzie kupiłaś? Bo moja kuzynka będzie mieć wesele ;D
    Od razu idę na YT i oglądam filmik - spodziewaj się mojego komentarza !

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejka! :-)
    Jeszcze nigdy nie widziałam tak fajnej i pomysłowej klatki! :-)
    Sukienka jest cudna, a buty świetnie pasują!!! :-D Ja mam wesele 31 sierpnia.:-)
    Już obejrzałam filmik i skomentowałam. ;-)
    Pozdrowionka :-*

    P.S. Ta kokarda jest z przodu Agatko. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah xD
      Chyba za długo przed laptopem siedziałam i mi coś na oczy się robiło :D

      Usuń
  3. Fajne zakupy xD Pamiętasz mnie jeszcze? Usunęłam bloga. A i mam nowy numer na GG = 44042902 napisz proszę ;>, bo ja nie mam tego 39941176 ;p Plis ♥ Ale ładna sukienka! Super :DD
    Pozdrawiam, Julianka ;D

    OdpowiedzUsuń