niedziela, 26 sierpnia 2012

Odpowiedzi do komciów, newsy, stadnina i coś nowego.!!

Witajcie.!

Sorry za te moje zaległości w pisaniu, no ale wcale nie mam czasu pisać ;)
A to jeżdżę na przejażdżki rowerowe z kuzynem do stadniny, a to coś tam jeszcze :]
Później opowiem o tej stadninie - teraz odpowiedzi do moich najnowszych komentarzy :))

Julianka - te ogniwka jak powiedziała Agatka są do robienia kantarków dla naszych kochanych Schleich.! Nie muszę ci podawać linku, bo wystarczy, że wpiszesz sobie w allegro "ogniwka" i wyskoczy ci dużo wyników ^^

Agatka - ogniwka kupiłam za 15 zł ;) W tym przesyłka 14 zł :]
Było tam 350 sztuk :D Mają 4 mm :]

Odpowiedzi do komciów zakończone :>

Teraz stadnina.!
Zacznę od tego, że razem z Mateuszem mieliśmy jechać na łąki, bo wujek przyjechał z Krakowa i chciał zobaczyć jak wszystko rośne itd. Kuzyn powiedział, że niedaleko naszych łąk jest stadnina pt. "Stadnina pod Rudą Wiedźmą" xD Ten tytuł mnie rozbraja xD Pojechaliśmy z 5 metrów dalej od łąki i zobaczyliśmy wielki plac na którym rozciągały się pastwiska, stajnie i... domy.! Dowiedziałam się, że tam robią kolonie i mozna tam zostać nawet miesiąc.! Chciałabym być na miejscu tych wszystkich dziewczyn, które tam nocują ^^
Mają oni 9 koni :) A imiona ich brzmią: Kapri, Kiara, Pepsi Light, Awantura, Fiona
Teraz wkleję foty:









Teraz zmiana tematu :]
Wczoraj byłam w "Kubusiu" i kupiłam sobie nowego Schleich.!!
A dokładnie klacz hanowerską ^^
Jest taka piękna :D
Nazwałam ją Kapri na cześć tej siwej klaczy w "Stadninie Rudej Wiedźmy" :D

Niestety nie mam jej zdjęć, ale może jak mi się uda to zrobię sesję zdjęciową :DD
Jest tylko możliwość, aby porobić foty komórą - wiecie dlaczego :P

To tyle :**

Papa :*



9 komentarzy:

  1. Aajajajaj ;D Dzięki za komentarz. W sumie nawet nie tak ciężko zrobić taki zwyczajny nagłówek. :) A na zdjęciu jestem ja... :>
    Dzięki za odpowiedź. Chyba sobie zamówię te ogniwka, ale raczej nie z allegro, bo nie mam konta, ma tylko mój wujaszek xD
    Rzeczywiście, nazwa stadniny jest rozbrajająca :D
    A może lepiej "Stadnina pod Rudą Wiedźmą z zielonymi włosami"? xD
    Śliczne mają tam konie. A imię Awantura baaardzo mi się podoba :D
    Oo, klacz hanowera jest ładna :) Mi babcia ostatnio kupiła zeberkę, którą nazwałam Megane i szczeniaczka doga niemieckiego, chyba będzie mu Łatek :) A jeszcze wcześniej jak była u mnie kuzynka to ona kupiła sobie konika luzytańskiego a ja konia treningowego :D Nazwałam go Koperek xD
    Ale się rozpisałam :)
    Zapraszam na NN, która będzie dzisiaj! I czekam na Cb na GG :D
    Pozdrawiam! :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejka!
    Ale śmieszna nazwa stadniny. ;-) Śliczne koniki. A będziesz może tam jeździła? :D
    Klacz hanowerska zawsze mi się podobała, podoba i będzie podobać! :D Też ją mam. Nazywa się Klara. :)
    Czekam na sesję zdjęciową. :D
    Pozdrowionka :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ej czy w tym kubusiu nie są przypadkiem rzeczy dla niemowlaków??? Bo jeśli tak to u mnie jest ten sklep...

    OdpowiedzUsuń
  4. "Stadnina Pod Rudą Wiedźmą" - leżę xD
    Ale za to przecudne są tam konie!
    To ja czekam na sesję zdjęciową klaczy.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, wyczekuję z niecierpliwością NN - weź coś napisz na GG co tam ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. hej, kiedy NN? :D u mnie jest - podam co na GG tylko bądź :C

    OdpowiedzUsuń
  7. Hejka! Sorry że opuściłam tyle notek, ale byłam w górach, gdy tak czytałam sobie komentarze pod moim blogiem, to zauważyłam twój który musiałam przoczyć było tam pytanie, że gdzie ja mieszkam, że ciągle tak wyjeżdżam. Oto odpowiedź mieszkam w województwie zachodnio-pomorskim (tam gdzie jes Szczecin, a dokładniej w Wałczu. Uwaga przenoszę blooga! Niedługo pojawi się o tym notka.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmyślasz. Po prostu. Już na większości blogów spotykam takie komentarze. Jesteś znudzonym pryszczatym gówniarzem, który tylko chce się ponabijać i postraszyć innych. Żal, wielki żal.

      Usuń