wtorek, 14 sierpnia 2012

Króciutka sesja i niespodzianeczka dla was :3

Cześć.!

Po pierwsze chciałabym podziękować Agatce, tzn. Pippi za to, że dała 2 komentarze pod moim filmikiem :) To dla mnie wiele znaczy ^^
Mam nadzieję, że uda ci się przekonać mamę - życzę ci tego :D

Co do sesji :> 
Niestety w trakcie cykania zdjęć mojemu liskowi aparat zaczął szwankować czy jak to nazwać i już nie mogłam robić zdjęć T.T Niestety...
Ale jak stan aparatu się poprawi to na pewno dokończę tą sesję ;)
Teraz dodam chociaż zdjęcia, które zdążyłam zrobić:



Ten mój lisiu jest taki słodziutki :3


A teraz niespodzianka o  której mówiłam wam już wczoraj...
Jest nią...
Moja własnoręcznie zrobiona przeszkoda.!!!
Dla koni Schleich oczywiście :D
Męczyłam się nad nią cały dzień.! Licząc od południa to prawie, ale można powiedzieć, że cały dzień xD
Włożyłam w to dużo pracy i wysiłku...Było malowanie cięcie i nie wiadomo co jeszcze... :D
Aż wreszcie powstała najlepsza przeszkoda w mojej karierze.!!!

Tadam.!

Ach...Tyle pracy na jedną przeszkodę, ale było warto :) Jak myślicie?

Teraz porównanie wysokości do Kropki:




Nie jest taka duża więc koń z łatwością ją przeskoczy c:

Teraz, tzn. kiedy ładowały mi się te zdjęcia czytałam sobie instrukcję robienia kantarka :)
Tak sobie myślałam, że nie tak trudno go zrobić i jak w sobotę pojadę do miasta to sobie kupię:
-ogniwka
-wstążkę
-nić
-mulinę (ale to zależy)

Instrukcję czytałam na blogu:
http://bazik24.blog.onet.pl/Kantary-instrukcja,2,ID384035231,n

Dodałam link jakby ktoś z was chciałby zrobić taki kantar :3


Zaraz muszę kończyć tą notkę, a dlatego że z pudełka po mięcie robię budę dla psa Buksa i Scooby-ego (tak właśnie nazwałam tego małego psiaczka :3)i do tego muszę
ją okleić papierem pomarańczowym :) Jutro wkleję wam foty, dobra?

Ja już kończę :]

Pa,pa :**

5 komentarzy:

  1. Hejka! :-)
    Śliczny lisek! B-)
    Ale przeszkoda to Ci wyszła naprawdę super!!! :-D
    Powodzenie w robieniu budy. :-)
    Pozdrowionka z Gdyni :-* :-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejooo :D
    Fotki z liskiem są supcio, szkoda, że aparat zaczął szwankować.
    Co do tych komentarzy pod twoim filmikiem - ja dałam tylko jednego, jako Pippi767 :D A ten drugi to nie ja, wydaję mi się, że to Agatka787 xD
    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja imienniczka ma rację! B-) Ten drugi komentarz, to ode mnie. Na youtube jestem TheAgatka787. :-P A jak ma na imię lisek?

    OdpowiedzUsuń
  4. Hejka super fotki. Jak nazwałaś liska? Ja bym nazwała jeżeli to on to Chytrusek, a jak ona to Kitaka, albo Ruda. Mam pytanie. Dlaczego zostawiasz puste komentarze pod moim blogiem? Pozdrawiam ciebię i wszystkich czytelników tego bloga.
    Oliwia

    OdpowiedzUsuń