środa, 15 sierpnia 2012

Wiadomość i realne konie Schleich :)

Witajcie :)

Właśnie dodałam nowy filmik na youtube .!! Tym razem nie jest on o chomikach tylko o konisiach Schleich ^^ 
W tym właśnie filmiku jest pokazana moja stadnina, moje konie i inne zwierzęta :>
Tylko,że jest problem...Coś mi tam nie wyszło i mam taki cieniusieńki głosik, oraz obraz jest na odwrót T.T 
Wolicie już teraz komentować czy czekać na następny filmik także o mojej stadninie nakręcony aparatem? Ostrzegam - nie będzie wtedy głosu :[
Sami zdecydujcie ;)

Przed chwilą właśnie obejrzałam filmik, który przedstawiał realne Schleich.!
Dziwnie mnie zainteresował :] Były w nim konie, które wyglądały jak nasze Schleich.! Zobaczcie:
http://www.youtube.com/watch?v=SMz3plsjouE&feature=fvwrel

Wiem, że ta notka jest dosyć krótka, ale być może za to w następnej się rozpisze ^^

Papa :*




















4 komentarze:

  1. Właśnie ładuję filmik REAL Schleich. Ja mogę poczekać, ale to twój wybór ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Filmik twój widziałam, od razu skomentowałam xD A te realne Schleich są cudne! Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Filmik obejrzałam i skomentowałam. :-) Fajne te realne schleich. B-)
    Kiedy nn?
    Pozdrowienia :-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Obejżałam ten filmik i jest super

    OdpowiedzUsuń