poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Południowa niespodzianka.!

Siemanko :*

Ale dzisiaj mi się trafiła niespodzianka :D
Kojarzycie na pewno kupon konkursowy Schleich?
No myślę xD
Zdziwicie się, ale mi:

Właśnie przyszła paczka.!!!

A w niej:
- figurka liska ^^
- katalog
- list 

Całość w folii bąbelkowej :>
Lisek nie miał ani zadrapania ^^ 
Dzisiaj nie zrobiłam mu zdjęć, ale za to będziecie mieć jutro całą sesję zdjęciową :D

Dzięki wam ludziska za odpowiedzi co do moich pytań :)
Przed chwilą szukałam właśnie sobie na allegro ogniwek :] Chyba zamówię.!
Według mnie tanio wychodzi ^^ Jeszcze raz dzięki :**

Tak pomyślałam, że dawno nie wspominałam wam o moich chomikach :D 
Wiecie jak podrosły????
Dzisiaj właśnie dodałam na swój kanał youtube PaulinaSt14 swój pierwszy filmik ^^
Serdecznie zapraszam do oglądania:

Dzisiaj zrobiłam coś do moich Schleich :)
Myślicie, że wam powiem?
O nie.! xD Nie dziś xD
Ta notka będzie tylko o paczce, która przyszła :D
W jutrzejszej nocie dopiero będzie o tej niespodziance :)

To tyle :*
Jeszce raz zapraszam do obejrzenia filmiku :)

Papa :**

Sweet :3

2 komentarze:

  1. To ja w takim razie czekam na sesję zdjęciową liska i na tą Twoją "niespodziankę" :D
    Filmik supcio, zaraz skomentuję i dam suba. A ja na YouTube nazywam się Pippi767. Narazie nie mam jeszcze żadnego filmiku.
    Pozdrowionka!
    PS: Dzięki za ten komentarz pod moją wczorajszą notką. Spróbuję jeszcze jakoś przekonać mamę.. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to czekam na sesję ;D
    Oglądnę filmik, ale nie skomentuję bo nie mam konta :(
    U mnie NN!
    lps-i-izyda

    OdpowiedzUsuń