środa, 22 sierpnia 2012

Ogniwka :]

Witajcie :)

Dzisiaj nie mam nastroju na pisanie notki :< 
Przede wszystkim od wczoraj boli mnie migdał :[ To takie denerwujące bo jak się coś połknie to od razu boli :c
Jest także taka pogoda...Szaro, ponuro, a przed chwilą była burza :(
Chyba mnie rozumiecie, co???

Przedwczoraj zamówiłam sobie ogniwka przez neta i podobno, powtarzam "podobno" mają dzisiaj przyjść ^^ Dowiedziałam się dlatego, że wczoraj dzwoniła babka ze "Świata Koralików" i chciała się upewnić różnych rzeczy ;) 
Nie mogę się doczekać :D


Jeszcze dzisiaj ma przyjechać Mateusz czyli mój kuzyn :]
Umówiliśmy się, że przyjedzie na obiad, ale myślę, że trochę później ;))

To tyle na ten nasz dzisiaj i szary dzień T.T Teraz właśnie spojrzałam na okno i zobaczyłam, że deszcz padał - zrobiło się jeszcze bardziej smutaśnie :[

No to papa wszystkim ;*

6 komentarzy:

  1. Hej <3 Mnie też tak samo bolało jak miałam anginę... Nie będziesz mogła pić Caprio xD Yy.. a co to za kółeczka? xD Ja naprawdę nie wiem co to ogniwka... To pierścionki... Zapięcia do kolczyków czy co? ;o Na serio, ja się nie orientuję xD Zaraz pomęczę wujka Google :D Pozdrowienia kochana :) (czekam na aktywność na GG :>)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejoo! ;-)
    U mnie też było szaro, ale czasem słońce wyglądało, aby zobaczyć co robię, a ja chodziłam sobie od telewizora do komputera. :-) Nic innego w taką pogodę mi się nie chciało...
    A za ile kupiłaś ogniwka i ile sztuk?
    Pozdrów ode mnie Mateusza :-D
    A u mnie za oknem już czarno jest ;-)
    Całuski :*

    P.S. Julianko, te ogniwka, to są kółeczka do robienia kantarów. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha! xD Chyba sama zamówię. :D Paulinka, a gdzie zamówiłaś? :3
      Buziaczki jeszcze raz. :*

      Usuń
    2. A i jeszcze - jak dojdą to powiesz jakiej wielkości i dasz mi link? Bo z chęcią zamówię o porobię kantary, nie będę się w końcu męczyć z mulinkowymi sznurkami. ;)
      Pozdrówka :)

      Usuń
  3. Hej :D No to ja zdrówka życzę. Tylko jeszcze chciałabym poprosić cię o link gdzie to kupiłaś, bo mi też by się przydały :)
    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam na nowego bloga! ^^ julcia-g.blogspot.com
    Pozdrawiam kochana :*!

    OdpowiedzUsuń