czwartek, 31 maja 2012

Stajnia :)

Hej !!! Wiem, że dzisiaj długo nie pisałam, no ale przede wszystkim nie miałam czasu, bo....UWAGA: Tym razem to nie będzie nauka :D Po prostu coś nowego :D To robienie nowej stajni !!! ;D Pewnie zastanawiacie się i próbujecie odpowiedzieć sobie na np. te pytania: "Dla jakiego konia miałaby zrobić tę stajnię???"  "Po co byłaby jej potrzebna nowa stajnia???" itp. :) Otóż to !!! Już nie mogę się doczekać nowego konia Schleich, więc pomyślałam, aby zabrać się już dzisiaj do roboty i mieć to już z głowy (oczywiście nie mówię, że to zajęcie było i jest dla mnie jakimś nudnym i męczącym zajęciem xp Uwielbiam wymyślać różne rzeczy, które najprawdopodobniej jeszcze bardziej ulepszą moją stadninę  ;) Nie wiem nawet po co użyłam tego zwrotu :D)  Trochę się rozpisałam, a wy na pewno bardziej lubicie oglądać focie :)) Niestety nie zrobiłam ich tak dużo, ponieważ cykałam je na ostatnią chwilę :) Ok. 19:50 , a teraz jest 20:06 :P Nie zrobiłabym fotek, bo już późno jest, no ale bardzo chciałam pokazać foty stajni :)

No dobra, na sam koniec proszę o komcie :D
I...Papatki :)

2 komentarze:

  1. *.* Fajna stajnia. ;D Knabstrupper też ładnie wyszedł. ^^ NN na WWW.JULIANNA7.BLOGSPOT.COM ;)

    OdpowiedzUsuń