poniedziałek, 14 maja 2012

Kwiaty :)

Siemanko ;D Dziś, jak prawie z resztą codziennie poszłam porobić foty moim Schleich :) Cykałam, cykałam, cykałam i cykałam :) Tak myślę...może dodam jakieś z nich...xD xD



Myślę, że się podobają :)
W między czasie zrobiłam także zdjęcie mojemu kociakowi i swojej ulubionej kurce :))


 Po zrobieniu tych zdjęć pojechałam z moją mamą i babcią kupić kwiatki :) Był taki duuuży wybór, że nie wiedziałyśmy jakie kwiatuszki wybrać ;P Po jakimś czasie wybrałam sobie trzy, a zrobiłam zdjęcie tylko jednemu :) Naszła mnie ochota, by zrobić więcej zdjęć kwiatom, a raczej Schleichom i kwiatom :) 






Teraz jeszcze same kwiaty :)



No i znów tak wyszło <33
Mało tekstu, dużo obrazków ;P


Mam dwa powody, by kończyć:
1.) Ide spać, bo jutro kartkówka z angielskiego, no a dzisiaj był spr. z matmy i czuję, że fatalnie mi poszło. Z polskiego pani pytała wiersza Juliana Tuwima pt: Dwa Wiatry :/ Myślałam, że mi źle pójdzie, a tu 5 za recytację !!
2.) Nie mam o czym pisać ;P 


Papa :3



3 komentarze:

  1. Fajne zdjęcia! ;D
    Też dzisiaj miałam kartkówkę z angielskiego! ^_^ Jak Ci poszło?

    OdpowiedzUsuń
  2. No nie miałam ocenki :) Spytałam się dzisiaj pani, czy kartkówka jest, a pani, że w pon. ;/ Wkurzyłam się, bo tak ślęczałam nad tymi książkami, żeby dostać dobrą ocenke ;/ Jaki masz swój blog ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Heh, mnie też pytała "Dwa wiatry"... 4 dostałam, bo strasznie się denerwowałam :(

    OdpowiedzUsuń