środa, 16 maja 2012

Ruuuuuużne rzeczy xD

Hello <3 Najpierw troszkę o mnie potem o Schleich :) No to trochę powiem o szkole ;D Przedwczoraj pisaliśmy test z serii Opowieści Z Narnii pt: "Lew, Czarownica i Stara Szafa" Był strasznie szczegółowy ;/ Dostałam z niego 4 :DD Bardzo się z tego cieszę, bo myślałam, że dostanę niższą ocenke :D No to już nie zanudzam xD Teraz o Schleich :3 Znowu zrobiłam kantarek  dla mojego faworyta - Kropki ;) Foty !? Oczywiście, że dodam :)









Część fotek zrobiłam na płocie :)




Dodam jeszcze, że zapisałam się na wycieczkę do Zakopanego <szaleje> :D Potem pojedziemy do Krakowa i Wadowic :DD Tanio, bo tylko 100 zł ^.^ Wyjazd jutro o 0:00 w nocy !! Nie wiem w ogóle czy się wyśpię  c: Ale znajdzie się w tym wyjeździe na pewno dużo dobrych stron :)) Np. no oczywiście Zakopane, Kraków i Wadowice zwiedzę no i porobię tyle fotek schleich, że się na blogu nie zmieści xD Przyjadę w piątek też w nocy o 0:00 < także się nie wyśpię ;P > :)


No to ja już kończę, Papatki :)

4 komentarze:

  1. Śliczne robisz zdjęcia, muszę przyznać :D
    Byłam w Wadowicach i w Krakowie - było super ♥
    Też miałam jechać do Zakopanego, ale połowa klasy nie jechała i musieli to odwołać -.- A tak się cieszyłam :(
    Ładny kantarek :) A konik boski ♥
    Pozdro, Anika Love
    Zapraszam: konie-schleich-anika.blogspot.com! Za niedługo NN :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kantarek. ;)
    Przepraszam, że ostatnio nic nie pisałam. Byłam na wycieczce klasowej. ;)
    Pozdrowienia :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny kantarek ;)
    Przepraszam, że ostatnio nie pisałam. Byłam na wycieczce klasowej. :p
    Pozdrowienia :*

    OdpowiedzUsuń