poniedziałek, 7 maja 2012

Siemka

Siemka ;) Chciałabym przeprosić, że długo nie pisałam (tym razem to nie przez naukę xD) , no ale pojechałam do mojej babci ;) Pewnego dnia gdy bawiłam się z pieskiem zobaczyłam 2 białe konie, które są podpięte do wozu i pędzą po drodze ;DD Zaraz po nim zobaczyłam kolejne konie i kolejne... Było ich może z 20 !! Na wakacje będę może jeździć do stadniny i takie konie będę miała na co dzień ;]] Trochę zdjęć zrobiłam ;D Ale tak sobie myślę, że no niestety nie wkleję zdjęć...no sorry, miałam zamiary by wkleić, no ale pomyślałam logicznie, że inne dziewczyny na swoich blogach mogłyby ( bez urazy ) skopiować te zdjęcia i wkleić je na swojego bloga ;/ Teraz wkleję zdjęcie mojego psiaka, który ma na imię Nero ;)





Słodki, co nie??


Ps. W ostatniej notce napisałam, że chyba się rozpiszę ;D Niestety tego nie zrobiłam, no bo nie miałam czasu ;))






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz