poniedziałek, 28 maja 2012

Fotki Schleich :D

Siemka :D Pewnie się dziwicie dlaczego tak długo nie pisałam, he? A no dlatego, że wymyśliłam taki plan :) Gdy pojawi się więcej komentarzy pod ostatnią notką, to wtedy napiszę następną :)) Niestety komentarzy więcej się nie pojawiło, a ja nie mogłam wytrzymać :) Jak wytrzymać? A no bez pisania notek ^-^
W tytule jest napisane o fotkach :) A więc dodam kilka z nich :)












No to ja się już żegnam i...chyba wiecie o co chcę poprosić? Taaaaakk...;D Proszę o komentarze ;)
Papatkiii :*

4 komentarze:

  1. Hmm... Niezłe fotki. :3 Niektóre są niestety nierealne, jak np. szetland na gałęzi i te podobne. Szczególnie jednak spodobało mi się zdjęcie z Dartmoor na pniu, chociaż też jest nierealne, ale co tam. :) Masz ładny blog. ^^ Cóż, pozostaje mi tylko zaprosić Cię na mój - www.julianna7.blogspot.com ;3 Skomentujesz? >;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale Ty masz ślicznego pieska!!! :-))

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne zdjątka i słotki krulik

    OdpowiedzUsuń