piątek, 11 maja 2012

Schleich-S w terenie - sesja zdjęciowa ;DD

Witam Was znów na mym blogu xD Jak wskazuje tytułek pokażę moje Schleich w terenie - na podwórku ;DD
Miałam zamiar zrobić tylko 2 czy 3 zdjęcia mojej Suzy w nowej... No właśnie !!! Zapomniałabym !! Zrobiłam dla Suzy nową derkę i kantarek !! Jak do tego doszło ?! Już mówię ;DD W szkole na lekcjach ( szczególnie matmy xp ) straaaasznie się nudzę, więc wymyślam różne rzeczy dla Schleich :) Jakiego materiału powinnam użyć ? Dla którego konia zrobić komplecik ? itp. itd. ;DD Przyszłam ze szkoły i nagle oświecenie !!! Biorę do ręki materiał, nić, nożyczki i tworzę arcydzieło xDD Dodam kilka fotek tego mojego "arcydzieła" Piszcie w komentarzach czy Wam się podoba :)








Teraz jeszcze fotki innych Schleich ;DDDD










Fajne fotki !? Piszcie w komentarzach


Jeszcze dodam zdjęcie psiaka mojej drugiej babci :)




Słodki, co nie ??


To ja kończę, PpAPapPApaPApaP ;*




It's twenty to ten :)
Jest za 20 dziesiąta :)
21:40 ;)



1 komentarz:

  1. Śliczne zdjęcia! :-)
    Bardzo ładny kantarek i derka :*
    Pozdrowienia :-)

    OdpowiedzUsuń