czwartek, 10 maja 2012

Kantarek ;DDD

Dzisiaj Wam pokażę jak zrobić kantarek sznurkowy dla konia Schleich ;DD


Potrzebne materiały:
* mulina
* nożyce 
* koń Schleich ;DDD


1.) Mulinę składamy na pół ;)
2.) Zawiązujemy na jeden, potem na drugi węzełek (na pyszczku konia, oczywiście ;3)

 3.) Ciągniemy za uszy i zawiązujemy na 2 pęczki ;)
 4.) Odcinamy niepotrzebne końcówki muliny :)
 Kantar gotowy ;D 
BON APPETIT !!!


Fajny kantar no , nie ??????
Teraz PoKaŻę mój najnowszy kantarek w komplecie razem z derką :) Już pokazuję ;D





To tyle zdjęć kropeczki ;D






Polecam taką jedną ze stron, na której są zamieszczone piękne zdjęcia ;**** Dodam kilka zdjęć koni ;] Takich normalnych ;DD

 Piesio się nawet pojawił ;DDDDD





 Myślę, że wystarczy tych zdjęć :) Podaję Wam od razu link do tej stronki :)
 http://www.flickr.com/search/?w=all&q=schleich&m=text

Łojejku !!! Ale długa nocia !!


Jutro jeszcze tam o czymś napiszę ;P 
No to papa :)

4 komentarze:

  1. Zrobiłam taki kantarek moim konikom ;)
    Śliczny :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Kantar mi się ni e podoba, jest bardzo zwyczajny i według mnie nie wysiliłaś się nad nim. Jak zaczęłam zbierać schleich sama wpadłam jak zrobić taki a nawet LEPSZY kantar. Jesteś mało orginalna .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odczep się od niej, kantar jest dobry i bardzo ładny. Zresztą - wysil mózgownicę i pomyśl - jeśli ma się załóżmy 25 koni, to czy szybciej każdemu będzie się robiło osobny, prosty (acz ładny) kantar, czy nad jednym siedziało pół dnia? No właśnie.
      Radzę najpierw myśleć, potem pisać :*

      Usuń