wtorek, 29 stycznia 2013

Takie tam....Różne ;P

Blogowiczka wita was szerokim uśmieszkiem ! ! ;D <śmieszek>




U mnie w stadninie same nudy - jedynie powiem, że być może już w tym tygodniu jadę do "Kubusia" ^^ To właśnie tam u mnie stoją sobie Schleich-y na półce ! *-*
Okej, bo ja już schodzę z tematu :PP  Czyli, kiedy pojadę to kupię sobie Schleich 2013 i zestaw do skoków przez przeszkody ! :** 
Jedynie problem jest taki, że nie wiadomo czy ten zestaw będzie :< Zawsze widywałam jakieś tam wróżki z końmi lub jakieś inne postacie bajkowe - ale ja takich nie chcę xo Tylko raz, no może dwa - xD - widziałam zestaw do jazdy rekreacyjnej - ale stop ! Ja nie chcę zestawów bajkowych czy do jazdy rekreacyjnej ! - J a  m u s z ę  m i e ć  z e s t a w d o  s k o k ó w  p r z e z  p r z e s z k o d y ! ! ;PP
Pamiętam, kiedy kupowałam Schleich - y, to było gdzieś bardzo dawnoooo, ale pamiętam ^^ Wtedy moja mama poprosiła o katalog 2012 - sprzedawczyni dała, lecz dodała też, że jeśli chcemy jakiś model Schleich-s, którego nie ma w sklepie trzeba do niej przyjść i powiedzieć, jaki by się chciało to ona zamówi :)) Zapamiętałam te słowa :D Pomyślałabym, że (od razu mówię to moja wersja najstraszniejsza... :c) musiałabym zamówić ;c Ale ja nie chce długo tak czekać zanim z figurką do sklepu przyjadą i wg. ;( 
A co do modelów 2013, to jeśli by ich nie było jeszcze  w sklepie, a mówię bardzoo bym się wkurzyła...-.-"....to musiałabym sobie zamówić przez internet ;) Ale to by wyszło gdzieś 10 zł drożej, więc wolę jechać do sklepu ;p Już sobie wymarzyłam model 2013 - dokładniej klacz lipicańską ..<33 Na drugim miejscu jest ogier appaloosa i klacz haflinger ;** Jednak chyba haflingerka na 3 miejscu będzie, bo ja nie wiem czy ją kupować, bo w końcu mam już klacz haflinger u mnie w stajni :)))
Bardzo mi się podobają - są cudowne ........ <333

To ja się z wami żegnam kilkoma fotkami ! ;3

Ps. Ja was bardzo prosiłam o komentarze na moim koncie, do moich filmików...Niestety nikt tego nie wziął na poważnie... ;cccc

Ps 2. Jejuś już 90 notka !! Jeszcze 10 i do 100 dobijemy !!! ^^








6 komentarzy:

  1. Fajne te zdj. A z jakiej stronki je bierzesz ? :) Znalazłaś już stadninę ? Ja bd jeździć za 28 dni :) Nie kupuje tych 2013 chociaż zaimponował mi ogier appaloosa i Klacz Hanoverska ;p Tylko szkoda że już moich postów nie komentujesz :c Muszę już lecieć bo jutro mam test z Polaka Beeee :(:(:(:(:(:(:(:( Dobra To Narka ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. polecam ogiera appalosa sama takiego mam i jest śliczny (tylko ogon troche krutki) ale najlepsze jest to Ze klacz chaflinger jest jak roczniak poniewarz gdy włożyłam ogłowie na pysk to było za duże a schire jest gumowy mysle ze pomoglam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dla mnie klacz hafinger jest śliczna.To mój drugi ulubiony koń, na pierwszym miejscu jest Fenix, ogier fryzyjski.

      Usuń
  3. Fajne zdjątka. Ja na razie nie planuję żadnego konika, czy tam zestawu. Ale klacz lipcańska jest sweet. Wgl. wszystkie zwierzaczki co mają warkoczyki są supcio ^^
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nmzc a te zdjęcia są z Devian Art .. Są tam zajebiste xDD

    OdpowiedzUsuń
  5. Magia ineternetu przeniosła mnie do kolejnego, ciekawego bloga o schleich.
    Teraz to biida znaleźć taki, bo połowa ludzi rezygnuje z pisania nowych notek i blogi pustoszeją.
    Mam zestaw do skoków. Jest mega!! ^^ No cóż, jak zamówisz, to bedzie na cb czekał już zaklepany. Z jednej strony dobrze, z drugiej źle, bo po co tyle czekać?! Trzymam kciuki. Muusi być.
    Pozdrawiam!!

    blubeberry.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń