czwartek, 10 stycznia 2013

Coś tam, coś tam...Nie mam tytułu no! :D

Siemka ludziska ! :33

Przepraszam za to, że tak długo nie pisałam ;> Gdybym taka była do tego bloga jak kiedyś, to pewnie napisałabym od razu po sylwestrze - no ale co poradzić - zmieniłam się trochę w stosunku do tego bloga c:

Hmmm...Dzisiejsza notka nie będzie zbyt długa, ponieważ po pierwsze to nie mam zbytnio o czym pisać, a po drugie to piszę ze względu na to, że dzisiaj nabrałam chęci do napisania nowej notki :D
Mam nadzieję, że ją z chęcią przeczytacie, choć ja jeszcze nie wiem czy będę pisać krótki i zwięźle czy długo i jeszcze dłużej :P

Mam dla was pytanie - wiecie może kiedy będą Schleich - y 2013 dostępne do kupienia?? Ja to myślałam, że już na początku roku, ale najwidoczniej się myliłam ^^

Do mojej stadniny zrobiłam tylko padok, gdzie wypuszczam konie - zrobiony jest z klocków - no cóż nie miałam tak dużo ogrodzeń :))
Tutaj wspomnę o innych blogach czy wideach, widziałam jak kręciliście, czy pokazywaliście fotki, gdzie konie są na pastwisku, a żeby nie wyszły jest rozmieszczone "ogrodzenie" - gdzie wy je kupujecie - kurczę! ;DD



No ale cóż - moje problemy nie wasze, nie będę was tu zanudzać xD
Jeśli będziecie zadowoleni z tej notki, to po prostu piszcie komentarze c:
Ja pomyślałam logicznie, że miał to być blog o koniach i Schleich, tylko, że ja oczywiście tylko Schleich, Schleich i Schleich :DDDD Tak więc dziś postanowiłam zamieścić rasy koni  ! *_*


Na początek najbardziej znane rasy:
Koń achał - tekiński:


Koń appaloosa:
appaloosa.jpg tarantowate.jpg

Koń andaluzyjski:
andaluz.jpg

Koń pełnej krwi angielskiej:


Koń czystej krwi arabskiej:















Koń camargue:


Koń fiordzki:


Koń fryzyjski:


Koń haflinger:
db_Berg_Haflinger_m1.jpg

Koń hanowerski:


I tyle narazie :* Resztę wkleję kiedy indziej :))
Koń andaluzyjski....prawda, że piękny? <3

Teraz ludzie wkleję wam troszkę cudownych zdjęć o koniach - zobaczcie: <33















































Podobają się? ;]

Piszcie:**

Pa ! ;))

4 komentarze:

  1. Piękne. Najbardziej podoba mi się ostatni koń z wilczkiem.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja najczęściej widze nowości ok lipca w połowie roku
    pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://schleichs-konie-i-my.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. To 10 od dołu genialne-taka puchata torpeda:-P

    OdpowiedzUsuń
  4. W tych twoich cudownych to drugie od góry jest z mojej stajni chyba w Górkach Wielkich o.O O jaaa xDD
    Pozdro

    OdpowiedzUsuń