niedziela, 20 stycznia 2013

Chorowitka jestem ;cc

Siem ! ;>

Jednak ta czcionka lepiej mi się podoba ;]

Zawiodłam się na was ludziska :c Tylko 1 komentarz pod ostatnią notką ? ;< Jeśli nie obchodzą was moje chomiczki to już nie będę o nich pisać - jak sobie chcecie <foch> :[

Ale zmieńmy już temat :) Wy też tak macie ? Mnie wczoraj w nocy grypa wzięła, najpierw 37 stopni, potem 38, a najwyżej termometr dopił do 38 i 6 stopni xc
Ja się załamuję xo Teraz siedzę pod kocem, nic mi się nie chce ;/ Nie mam teraz gorączki, ale osłabienie - nie cierpię grypy !! ;<<
Jeszcze dzisiaj może do mnie kuzyn przyjechać, a ja co - chora ??? Wcześniej myślałam, że lepiej jest być chorą, niż zdrową i chodzić do szkoły, ale wiem, że się myliłam ;((

Polujecie na jakiegoś Schleich ? 
Ja pewnie ! ;D Ale nie na konia, jak pewnie myślicie, lecz na......zestaw ! ;***
Ohhhh.....Marzy mi się zestaw do skoków przez przeszkody *-* On jest cudowny - już się nie mogę doczekać, kiedy pojadę z mamą do miasta, do sklepu z Schleich i zamówimy go ;33


A no właśnie ! Jeszcze o czymś wam powiem.Ja to mam w ostatnie dni pecha :c
Kiedy mieliśmy W-F rzucaliśmy sobie do kosza, wszyscy w rzędzie itd itp ;P
Ja trafiłam 13 razy, lecz za 14, kiedy rzucałam piłkę do kosza, ona się odpiła o to kółeczko [ xD ] i poleciała mi centralnie na palec ! OMG ! Jaki to był ból ;[[ Jeszcze piłka od koszykówki ;ccc Nie wytrzymuję nerwowo ;<<<

Ale na załamanie [no nie wiem jak to się mówi - brakuje mi słów zwykle :P] smutków dam wam zdjęcia mojej stadniny ^^
Są tam 4 stadniny, 1 szopa, 1 taka jakby "budka" dla Pony-ego i Pepsi oraz 2 dla Pegaza i Wezyra ;* 1 padok i 1 psia buda ;D
Zdjęcia nie są zbytnio wyraźne bo robiłam je przy świetle ;P






To ostatnie było zrobione z lampą błyskową więc inaczej wyszło ;]

A na sam koniec macie jeszcze fajne foty Bell ;***













To pa :*
Lecę obiad jeść ;3


6 komentarzy:

  1. Ja też marzę o zestawie do skoków.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zestaw do skoków - całkiem fajny, ale nie podoba mi się za bardzo ta derka. A te ludziki mnie normalnie rozwalają! xD Mogliby zrobić, żeby dało się ruszać tymi nogami.
    Pozdrowionka!
    PS: Zdrówka! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zestaw do skoków jest fajny
    tylko słyszałam że w tym roku mają go wycofać
    Piękna stajnia

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też kupuje sobie zestaw do skoków ! ^^
    Ale nigdzie nie mogę go znaleźć ;/
    Śliczna stadnina !
    Super blog, napewno będę zaglądała :)
    Zapraszam do mnie też mam blog o schleich :)
    Zdrowiej ! :**
    Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Hey.. Ja Poluje na zestaw do jazdy na kucyku , na ogiera i źrebaka Islanda ;] Reszta koni jakoś mi wisi ... Zajebiasta ta woja stajnia.. Kiedy nowa notka ? Blooooog Suuuper ! Zapraszam do mnie :) Psss.. Szybko zdrowiej ;3 Pozdro

    Koniaraa377-Amelia

    OdpowiedzUsuń
  6. Tu masz link do mojego blooga : http://konskastylowa.bloog.pl/ Sors ;> Nie chce Ci zawalać Blooga :(

    OdpowiedzUsuń