sobota, 2 lutego 2013

Nowy Schleich .... !! :D

Witajcie ! ;*

Jejuś, żebyście mnie teraz zobaczyli ! ;D Popatrzylibyście sobie na dziewczynę, która jest mega zadowolona !!! ^^
Wywnioskowaliście to pewnie z tematu :)) Ale pewnie nie domyślacie się, że ja specjalnie zastosowałam te .... - cztery kropeczki :DD To miało coś znaczyć :>
Wiem, jestem tajemnicza, ale niech wam będzie już powiemm. ;P To miało znaczyć 2013 ;** 
Tak właśnie - to nowy Schleich 2013 ^^ Jej ! c:
Dokładniej : Ogierek Appaloosa !!! Jest przepiękny. ! *-* Ma taką śliczną i zgrabną podstawę <3 Jednym słowem c u d n y .

Co do zestawu.... Niestety nie było go w sklepie .. ;cc I to jest właśnie powód tego, że w 20 % na 100 % jestem śmutnaa...... :cc
Zamówiłam go, ale to gdzieś będzie trwało z 2 tygodnie ;<< Po drugie..kosztować będzie z 50 zeta ;((( Załamałam się, kiedy sprzedawczyni mi o tym powiedziała ... 
:<<< 
Jeśli znacie jakieś strony internetowe przez które można byłoby zamówić tanio zestaw do skoków przez przeszkody, to proszę .... podawajcie.... :)

A więc czas na zdjęcia ! ^^



Tutaj jakoś dziwnie te oczy wyszły .... o.O
Na żywo takie nie są ! ;)


Ja tak na serio to myślałam, że w sklepie nie zamówili jeszcze Schleich 2013, ale przyznaję, byłam w błędzie ^^

To pa ;***
Do zobaczenia na następnej (91) notce !! c:

A na koniec cudne zdjęcie Belli Thorne i jej psiaczka ! ;33




7 komentarzy:

  1. Ogier Appaloosa jest piękny.Też go sobie kupie.Przykro mi że nie było zestawu do skoków może znajdziesz go na mika.bazarek.pl lub www.zabawki.pl powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogierek sliczny. Ja jutro jadę po nowe konie i może kupie jakiegos z 2013. Jeszcze nie weim. Pozdrawiam Oliwia!

    konieschleich777.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. OMG ! Boski ? Powiedz Powiedz ! Proszsz ! Jak ty to robisz że twój blog jest taki Zajebisty !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pozdro ;)http://konskastylowa.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. No no, ogier appaloosa wygląda nieźle. Muszę sama pojechać i go kupić. Chociaż wydaje mi się, że ma zbyt nisko osadzony ogon, jeszcze się zobaczy.
    Pozdrawiam.
    cathsmodelhorses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja miałam na blogu notki o schleich 2013 i przyznam szczerze, że ogier apollosa, to jeden z tych, które podobały mi się najbardziej :D
    Pozdr. lps-i-izyda

    OdpowiedzUsuń
  6. Sweet konik! Ale ja go raczej nie kupię ;D
    Pozdrowionkaaaa <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja juz od daaaaawna mam tego ogierka+zrebolka i bede miec klacz ;P

    OdpowiedzUsuń