sobota, 12 stycznia 2013

Jej, jej ! :D Zaciesz . ! c:

Czesć ;***

To znowu ja - Paulinka :P

Jejuś !! ;oo To już 85 notka - jeszcze 15 i dobijemy do setki - jej, jej, jej! ^^
No, ale to nie z tego powodu jestem ucieszona ! ;D Z tego, że wczoraj po szkole przyjechała po mnie mama......i......byłyśmy  w mieście.....i.....kupiłam sobie .....zestaw do biżuterii, żeby samemu robić, oraz.......kły wampira [ potem napiszę o nich ;) ] i......taśmę klejącą, a przede wszystkim......kołowrotek dla chomika ;DD
Ale już nie będę was męczyć i powiem co to jest, a mianowicie  Nowy Schleich !!!!! ;** Pewnie w waszych głowach roją się myśli typu: "Na pewno znowu jakiś koń...xD", no i was rozczaruję ;] Zrobiłam wyjątek i kupiłam sobie.........................................................................................................................................................................dzikie zwierzątko!!! :DD Ojejciu, moje pierwsze zakupione dzikie zwierzątko, czyli młode kudu :33
Jest takie słodziutkie, chociaż myślę, że to będzie ona <33 A pomysł na zakupienie dzikiego zwierza podsunęła mi jedna dziewczyna, która polecała dzikie zwierzęta :> Pisała, że są takie dopracowane i w ogóle, no i oczywiście miała rację ;** Ale kobieto!!! Tyle Schleich to się w głowie nie mieści ! ;D
Daje wam foty !  c:
















Jeszcze z mojego zestawu, a głównie z rzemyków takich kolorowych zrobiłam kantary, tym, którym ich brakowało - wiem jestem dobroduszna :D
















Nie mam pojęcia czy wstawiać dla was większe czy mniejsze zdjęcia, więc mówcie , ok? ;]]

A teraz moja biżu, którą zrobiłam ;)) Trzy naszyjniki, trzy branzoletki ;**


















Nareszcie śnieg popadał! ^^



















Będzie szaleństwo !! <33

Pamiętacie Boże Narodzenie? *_* Ja dobrze, ale przecież jeszcze u nas nie są rozbierane choinki, wiec postanowiłam zrobić sesję zdjęciową, w świetle lampek i bombek ;*** Odświeżę wam ten nastrój...<3

























Niestety przy zdjęciu z czerwoną bombką jakość mi słaba wyszła, bo już się powoli robiło ciemno :c Czyli tak, zaczęłam kiedy było widno a kiedy skończyłam cykać te foty musiałam zapalić światło xD

Najlepsze zostawiłam, na koniec ;) Ostatnie zdjęcie ma u mnie powiększenie, oraz nr. 1 .... ;**

 Prawda, że cudne? .... <3333333     Ajjj.....*_*

To tyle mam dla was na dziś :]

Jeszcze tylko powiem o kłach :)) Bo znam taki film, czuję, że wy też to czasem obejrzycie, a dokładniej: "Moja niania jest wampirem" naprawdę polecam ^^
A mój ulubiony aktor, który tam gra to Cameron Kennedy - ja go po prostu uwielbiam <3 :*
My-babysiter-s-a-vampire-cameron-kennedy-23556857-711-400_large

Mybabysittersavampires0_large

Polecam ten serial ! :3 I love vampires :D

No i tyle na dzisiaj, bye, bye :)

Ps. proszę o więcej komentarzy, bo pod ostatnią notką się na prawdę zawiodłam ;cc

5 komentarzy:

  1. Kłaczki wampirka :D Fajne! Kocham ten serial. A jeszcze teraz na dodatek nowy sezon ^^
    Ja mam jeszcze pytanie dotyczące dzikuska (xD) -
    Co on ma na nodze?
    Pozdrowionka - Pippi
    Zapraszam do mnie, nn :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za kom ;** Fajne zdjątka ;] A te rzemyki to kabelki z nich się robi bryloczki do kluczy bo sama takie robie :]

    B. Lubię serial moja niania jest vampirem śledze te odcinki na Dysney Chanell ;] Pozdro :3

    P.S : Dzięki za kom. i pliska komentuj dalej . Sora za błędy ....

    OdpowiedzUsuń
  3. Też myślałam o zakupie Kudu ale się rozmyśliłam gdy zobaczyłam nową hanowerke<3

    OdpowiedzUsuń
  4. hej jakie farby mieszać żeby wyszła taka palomino lub izabbelowata?

    OdpowiedzUsuń
  5. gdzie są sklepy ze schleich w chorzowie albo katowicach lub ewentualnie w świętochłowicach prosze o odpowiedz

    OdpowiedzUsuń