wtorek, 15 stycznia 2013

Chomiczki ;33

Witam was serdecznie ;**

Dzisiaj będzie krótko, ponieważ zaraz idę spać :]
Mam zamiar na trochę czasu zmienić czcionkę, bo ja już sama nie wiem jaką chcecie ;P
Czy taką czy taką c:

Dawno nie pisałam o chomiczkach prawda, na pewno :P
Więc dzisiaj trochę o nich będzie ^^ Napiszę wam, kiedy pierwszy raz zobaczyłam moje malusieńkie chomiczki ;3
A więc:
Było południe ;) Razem z rodzicami jedliśmy zupę, kiedy nagle przyjechał mój kuzyn. Jak zawsze z resztą byłam uradowana tym, że przyjechał ;D Przyszedł więc, ale nie zjadł obiadu, bo już w domu jadł ;PP
Po obiadku poszliśmy pograć na komputerze, a przy okazji pogadać ;>> 
Wtedy nagle pomyślałam, że Rocky [ biedactwo,nigdy o tobie nie zapomnę ;((((( ] nie miała już tydzień zmienianej ściółki :] Naszła mnie myśl, aby jej wymienić <33 
Wtedy jeszcze jej zbytnio nie oswoiłam, więc odepchnęłam ją leciutko na bok. Nagle patrzę, a pod nią leżą 3 małe chomiczki !!!! ;****
Z radości aż przytuliłam mojego kuzyna ! ;DD To było dobre xD
Ten moment zapamiętam <333333







A ono i foty, o których wspominałam ;3 Gwiazdami są Dropsik, Tosia i Kuleczka :*

                                                                     Dropsik
 
                                                                           Tosia

Kuleczka

                                                                           Tosia

                                                           Tosia
                                                        Pozdro ! ;**

3 komentarze:

  1. Thx za kom. Ale oprócz ,,chłopaki kanałami'' Mam jeszcze jeden : Weź za rękę chłopca swego. Idź nadz rzekę UTOP JEGO ! Jak utopisz krzyknij HEJ, O jednego bambra mniej ;) Sweet chomiczki Mój chłopak miał chomiki ale matka je zjadła ;( Ale nadal ma parkę ;) Pozdro Amelia-koniaraa377

    OdpowiedzUsuń
  2. Superowe zdjęcia i chomiczki
    podobne do moich

    OdpowiedzUsuń
  3. oooo słodkie chomiki ! ^^
    To są dżungalskie ?
    Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń