niedziela, 13 stycznia 2013

Szybka jestem, wiem :D Foty :*

Siemano ! ;**

Jak to w tytule - jestem szybka :D Wczoraj była notka, a ja już dzisiaj piszę ;))
Mnie to naprawdę czasami trudno jest rozszyfrować, można powiedzieć,że jestem jak zamek do sejfu, którego trudno jest rozgryźć :P
Ale nie martwcie się, nie będziecie czytać,tego kim jestem i jak się zachowuje lub jestem jak co ;D
W tej notce pooglądacie sobie zdjęcia ^^ 

Kiedy tak patrzę na parapet to widzę jak moje Schleich-y, a dokładniej: Rubin, Pegaz, Buks, Cindy, Perła, labradorek, Książę, Diana, moja dzikuska, Lucky i Snoppy się suszą :] Powiem w sekrecie, że kiedy napisałam 2 imionka to musiałam znów zerkać na parapet ;P 
Torebkę musiałam włożyć do wanny, bo był tam śnieg i nie chciałam żeby coś w domu było mokre ;)
Mamy cię na oku o.O

                                                             Uśmiech!!! :3



                                                                       Ratujcie !! :P



                                                                          Norka ;D


                                                               To fajnie wyszło *__*



                             A te dwa ostatnie, to wyszły jak labradorek mi spadał xD


Fajne ? :** Dzięki temu aparatowi, na śniegu supcio zdjęcia wychodzą ;]


Konkurs - pamiętacie :) ?  Właśnie napisze końcówkę, kto wygrał i w ogóle :P

1.Julianka ;D

2.Oliwia ^^

3.Magda ;)

Dyplomy zrobię za trochę czasu, dobra? :] Tylko mam pytanie, jakie chcecie? To znaczy czy chcecie jakiegoś mojego Schleich, czy waszego - bo ja nie wiem ;pp

Pozdrawiam, Paulinka.:3 !

Edycja - 14.01.2013r. - 21:39: Nareszcie udało mi się dodać drugą stronkę na bloku, a mianowicie galerię ^^ Jestem dumna z siebie ;D Będę nadrabiać i dodawać zdjęcia ;3



9 komentarzy:

  1. Fajne zdjęcia. Ten mopsik jest uroczy :3 Może dlatego,że to moja ulubiona rasa psów xD www.schleich-land.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo, dzikusek już na nagłówku xD
    Sweet fotki!
    Pozdr.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie w sklepie to już są nowe konie schleich i inne kupiłam sobie haflinger appalosa i schire dwa ostatnie to ogiery i jeszcze dzikie zwierzę ale niewiem co to

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne fotki cykasz ja takich nie potrafię mi wychodzą trochę krzywe

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne zdjęcia z tym psiakiem

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz już dużo figurek schleich sweetaśne zdjecia

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedy zrobisz zdjęcia twojej stadniny ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekaj, czekaj... Te komentarze co są nade mną to ty sama napisałaś! Przecież to widać! Ta sama data i godzina, tylko minuta inna! Żal!

    OdpowiedzUsuń