środa, 23 stycznia 2013

Konto na yt ;**

Siemka ! ;3

Dzisiaj taka krótka notka :]
Tak na początek chciałabym podziękować wam wszystkim za 6 komentarzy - koffani jesteście <3
Właśnie przed chwilą założyłam sobie konto na youtube ;**
Dodałam tam filmik o mojej stadninie ;D 
Mam dla was prośbę, jeśli moglibyście to wejdźcie i skomentujcie ;> To dla mnie wiele znaczy, bo dziwne by było, żeby ktoś z "wewnątrz" skomał mi filmik ;c
Tak więc proszeeeeee....;<

Ja się na youtube nazywam Koniaralubi Schleich ;D Mi się tak jakoś spodobało ^^

Dobra, to ja spadam oglądać filmiki o Schleich i komać wasze blogi :)
Pa ! :*
Taki mam avatar ;*

8 komentarzy:

  1. To ty ?
    Ja jestem jakby co SchleichViDi333, kojarzysz mnie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak ! :) Nie miałam pojęcia, że to ty ! :D

      Usuń
  2. A to ja *o*
    Super film i blog i... i ... i ... inne :D
    Obserwuję i liczę na wzajemność zapraszam do mnie :D
    http://schleich-stajnia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Hejka! Nie wiem czy wiesz, ale mogłaś użyć to założenia konta na yt tego oto konta na którym dodajesz posty:) Fajny masz avek. Ja konto na yt też mam. Zapraszam do mnie: konieschleich777.bloog.pl

    Oliwia

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello. Fajny nick, chociaż jakoś wolałam cię jako "Paulinka.:3"
    Cudmiódimalinka w jednym piesio ^^
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam na mojego Bloga o Schleich
    http://schleichaleksa.blogspot.com/
    Tu można obejrzeć Mój filmik na yt
    http://www.youtube.com/channel/UCw5Ylf_HhYizUs9LyeZ1FJA?feature=mhee

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodki piesio<3
    I tak ogólnie lece oglądać twoje filmiki
    papatki:D

    OdpowiedzUsuń
  7. I tu sobie pozwolę na mały o Schleich 2012 wykład :p
    1. Szczerze - jestem wprost zawiedziona, jeśli chodzi o schleich 2013.
    2. Rodzina appaloosa jest tandetna ( nowsza wersja starych pinto + inne malowanie ) ale pozytywnie mnie zaskoczyły oczkami i chrapami. Nie mogłam się oprzeć ich łaciatym kuferkom :3
    3. Rodzina shire jest beznadziejna przez klacz - kokardki, wstążeczki, bródki ? Ogier ma świetną pozę, ale i tak zbyt mało dynamiczną. To nie to samo co np. ogier mustang. Źrebię jest łądnie pomalowane i sprawia wrażenie puszystej kuleczki.
    4. Haflinger wydaje się płaska, ale ponieważ mam pozostałe cztery, chyba się skuszę. Nie podoba mi się również jej ogon, ale czego nie robi się, by zapewnić ogierowi klacz xD
    5. Klacz lipican… Cóż, to nie klasyczny schleich. Wystarczy zerknąć do katalogu np. 2009. Błędy anatomiczne , jedynie podobają mi się jej oczęta.
    6. Hanowery też nie klasyczne schleich, ale sylwetka i mała ilość błędów anatomicznych zrobiła swoje. Szykuję im boks, zwłaszcza iż na żywo widziałam źrebaka.
    7. Wow, przeczytałaś to? Niesamowite.
    8. Pozdr., SchleichViDi333
    9. Zapraszam do moich filmów.
    10. Twój kanał dodałam do polecanych.
    11. Serio to przeczytałaś ? Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń