poniedziałek, 31 grudnia 2012

Schleich 2013 :)))

Siema, loł, loł :D

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Najpierw odpowiedzi do komentarzy:
Ludzie.! Gratuluję zdobyczy :* Jesteście zadowoleni z tych Świąt, bo ja na pewno ^^

Jula - Cieszę się bardzo, że nareszcie wróciłaś, ale już ci nic w ty stylu nie muszę mówić, wywnioskowałaś to na pewno z mojego komentarza xD Jak coś to ja już ci mówię, że na gg to tak często nie siedzę, choć raczej powiem prosto z mostu, że baaaaardzo dawno nie wchodziłam - dobra, jestem wolna, przyznałam się :P 

Pippi - Zaraz policzę: Kropka, Książę, Perła, Kiara, Arena, Kapri, Tina, Cindy, Rubin, Wezyr, Pegaz, Suzy, Diana, Bursztyn, Lady, Ocean, Brylant, Pepsi i Pony + jeszcze jelonek, lis, Pysiu, prosiaczek Piggy, Buks, Scooby, Lucky, Snoppy i labradorek - Ufffff...zmęczyłam się xD
Głównie wszystkich wychodzi 28...:o Aż sama nie wierzę! Szybko mi się to uzbierało :DD

Jula, anonimowy - dokładnie do kiedy mam czekać?


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Dzisiejszą notkę poświęcę Schleich 2013 :*
Widziałam, że na blogach już się pojawiły takie wpisy, więc jeśli chcecie to nie musicie czytać ;c





A teraz zwierzęta domowe:




















I dzikie:


























Ufff...I to tyle - widzicie jak się dla was napracowałam... :)))

Pa :*

Tak Ps. Happy New Year !!!! <33


6 komentarzy:

  1. 28?! Jeju, kobieto, jak długo ty to zbierałaś! Urocze zwierzątka , foooooczki <3
    Pozdro!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejo ^^
    Ja Ci pracę wysłałam, już wczoraj, jak coś nie doszło to daj znać, wtedy wkleję na blogu ;) A, zajrzyj tam do mnie :> Wow, 28 to dużo c:
    Jeszcze 14 i będziemy sobie równe ;D Słodkie zwierzaczki- może kupię białą foczkę (o tak, koniecznie ^^), appaloosy, hafflingerka i dorosłego owczarka australijskiego ^^
    Szczęśliwego Nowego Roku, kochana! ;* <3
    Pozderki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam 36 koni. Jedna prośba będą częściej notki? U mnie nowa notka. W notce nr. 57 jest ogłoszony konkurs. Mam nadzieję, że weźmiesz udział. konieschleich777.bloog.pl
    Pozdrawiam!

    Oliwia

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładne sa te nowe figurki :D zwłaszcza konie ^^
    www.schleich-land.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Te konie z 2013 są śliczne :-)
    heh pippi to ja może nie mówie ile mam schleich ;-)

    u mnie nowa notka

    OdpowiedzUsuń
  6. E ja mam czekajcie policze e tak z 23/24 koni 5 psow 2 kruliki i 2 malpy 1 tygrysa xD

    OdpowiedzUsuń