sobota, 1 grudnia 2012

Urodzinki i balanga! xD

Witajcie :]

Piszę to właśnie kiedy odjechały moje koleżanki z balangi xD Było cudnie, po prostu nie da się tego opisać :33 Były balony, gry, zabawy, walki, żarełko i prezenciki :D
Dostałam cudowne podarunki c: A dokładniej:
- książkę "Księga przyrody"
- perfumy
- świecę
- czekoladkę 
..a także coś, czym się zaczęłam nie dawno interesować, a mianowicie Littlest Pet Shop !!! Jakoś mnie bardzo poruszyły te słodziaśne figureczki, choć widziałam je w necie, sklepach i w ogóle ;D
Mieszkają teraz u mnie:

Konik i króliczek :3

I jeszcze taki różowiutki króliczek, no i taki flaming, ale ich zdjęcia nie mogę znaleźć >: Może zrobię fotki i wstawię jutro, ale "może" xD

A co do komentarzy to mocno się na was zawiodłam...Kończy się powoli kariera tego bloga...

No to tyle, myślę, że nie zabraknie komentarzy...:[
Pa!

5 komentarzy:

  1. Hejka! Sorry, że nie komentowałam, ale miałam szlaban Fajne miałaś urodzinki. Wszystkiego NAJ Paulinka:* Ja będę świętowała już niedługo, bo też jestem z grudnia, a dokładniej 8. ZApraszam na mojego blogaska: konieschleich777.bloog.pl
    oraz na jego podstronę konieschleich777.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. hej,ja mam 31 figurek lps ale już ich nie zbieram;)
    żal mi było kasy i w ogóle ale teraz zaczynam zbierać figurki koni schleich i collectA.
    Horse

    OdpowiedzUsuń
  3. spoko u nie też mało komentaży chyba taki teraz czas :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog!♥
    http://sen-konie-ja.blogspot.com/
    Zapraszamm!!♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej to ja Klaudia postanowiłam że będę teraz od teraz komentować tego bloga

    OdpowiedzUsuń