niedziela, 16 grudnia 2012

Nowiusieńkie Schleich.!! :**

Siema!

Jestem  u c i e s z o n a !! A skąd ten powód? Jeśli przeczytaliście tytuł to już wiecie :)) Mam nowe zwierzaki, a dokładniej:
- ogiera Quarter Horse
- szczeniątko Golden Retriver

Tak, tak nie mogę się opanować szczęściem :D Już od wczoraj nie chodzę tylko skaczę po ziemi xD

Mam zdjęcia ! :]






Teraz będą zrobione przed chwilą ^^


 Tu z jakością trochę słabo ;/
To jest fajniutkie - w ogóle koffciam tego psiaka :3

Ogiera Quarter Horse dostałam na Mikołajki, a Retriverka wczoraj - mama mi kupiła :D
Tego mojego ogierka nazwałam Ocean,a z z pieskiem mam problem...Nie wiem jak go nazwać! :c Pomożecie?

Może dam wam jeszcze dla porównania obrazek prawdziwego Quarter Horse:
 

Myślę, że są podobne :)) 

W następnej notce może [nie obiecuję] dodam zdjęcia dla porównania więcej koni i Schleichów :p Chcecie?

To bye :*





4 komentarze:

  1. Piesek słodziutki. U mnie już nowe notki. Szkoda, że nie pisałaś tak długo :p Ja bym Golden Retrievera nazwała Princess bo jak się na niego patrzy to jak mały książę :* Ja mam trzy psy i rozmyślam nad kolekcjonowaniem koni i psów

    Oliwia

    OdpowiedzUsuń
  2. No i jeszcze link: konieschleich777.bloog.pl

    OLiwia

    OdpowiedzUsuń
  3. Konik sweet - bardzo podobny do normalnego. Co do tego z tą notką o porównaniu.. To ja już dużo widziałam takich notek, ale możesz zrobić. Imienie do pieska to np. Alex (Komisarz Alex xD), albo Gacek, chyba że to płeć przeciwna to może Suzi? Imiona ukradłam od imion zwierząt moich sąsiadów xD
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tego samego piesia xD i ja go nazwalam Kaila tak sie nazywala moja realna suczka pit bulla ale umarla bo byla chora umarla jak ja mialam kilka miesiecy :'( :'(

    OdpowiedzUsuń