środa, 28 listopada 2012

Kino i Urodziny !

Siema, mnie nie ma! xD

Nie ma mnie dlatego, że tak długo nie pisałam, ale postaram się to nadrobić :D

Czyli tak :] Wczoraj mieliśmy klasową wycieczkę do kina na Hotel Transylwania 3D c:
Było normalnie czadowo i "komediowo" :P Macie tu krótki opisik:

Drakula, właściciel Hotelu Transylwania, czyli pięciogwiazdkowego hotelu w świecie potworów, zaprasza najsłynniejsze upiory świata na obchody 118. urodzin swojej córki Mavis. Niespodziewana wizyta Jonathana, przeciętnego, młodego podróżnika, sprawia, że Drakula robi wszystko, by jego córka nie zakochała się w przybyszu.

Wzięłam to z Wikipedii :D http://pl.wikipedia.org/wiki/Hotel_Transylwania

I jeszcze kilka fotek:




Mavis in Hotel Transylvania








Ok to tyle :)))

Mam taką mini wiadomość, że.........................................2 grudnia obchodzę urodziny !!! Yeah !!! Zaprosiłam już swoje 2 koleżanki i mamy zamiar zrobić Babską Imprę !!! xD
Od mamy dzisiaj dostałam globus, a na jeszcze jeden prezent niecierpliwie czekam do urodzinek :33

No to tyle w dzisiejszej notce, bye, bye :**


2 komentarze:

  1. O, to widzę że oby dwie będziemy przez ten weekend szaleć! Ja idę na urki mojej koleżanki, ale to będzie większa impra, z chłopakami, około 15 osób :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogladalam to pamietam tez to "Ksiaze Dracula bla bla bla"

    OdpowiedzUsuń