wtorek, 11 grudnia 2012

Pierwszy konkursik! :*

Siema! :D

Na sam początek chciałabym wam podziękować za tyle komentarzy pod ostatnią notką - jesteście kochani ;**

Chciałabym także ogłosić, że na moim blogu rozpoczynam pierwszy konkurs, tytuł brzmi "Schleich na śniegu :3" - czekam na prace, a tutaj macie obrazek:



Natomiast ja biorę udział w konkursie:
A to moja praca:

Mam jeszcze tu dla was kilka zdjęć Belli Thorne i Zendai Coleman :]
Wiem, dawno o nich nie pisałam, ale czas to nadrobić! :D




Pa :*

5 komentarzy:

  1. Zgłaszam się do konkursu! Fajne fotki zapraszam na my bloga: konieschleich777.bloog.pl
    Oliwia

    OdpowiedzUsuń
  2. Może się zgłoszę...Zastanowię się jeszcze. Nie mam za bardzo czasu..więc jakby coś wyślę pracę na e-mial xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem, czy wyśle... Bo jakoś tak dziwnie latać z aparatem i figurką po podwórku w zimie. Co sąsiedzi sobie pomyślą xD Bo w lato da się jakoś ukryć :D Ale może coś wykombinuję .. :D
    Pozdrowionka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A kiedy będziesz na gg? :D

    OdpowiedzUsuń