poniedziałek, 17 grudnia 2012

80. Porównania :)

Siema :))

Co tam u was zmieniło się przez ten jeden dzień? :D U mnie nic szczególnego :]
Ale te "notki szybko lecą" xD To już 80 na tym blogu - niedługo dobijemy do 100! O.O
Jeszcze tylko 20 notek do setki, jeju! ^^

Jeśli czytaliście poprzednią notkę, to wiecie, że miałam w następnej, czyli już w dzisiejszej wstawić wam porównania, tzn.porównanie Schleich z prawdziwym zwierzęciem c:
Myślę, że się spodoba, bo zakosztuje mnie to dużo pracy i szukania :>

1. Klacz Knabstrup.


2. Ogier Fryzyjski.


3. Ogier Szwardzwalcki.


4. Klacz Hanowerska.


5.Ogier Arabski.


6.Koń Pinto.


Wiecie co...Więcej już chyba porównań nie wkleję, bo czuję się jakoś tak słabo...:c

Ufff...to tyle na dziś, nie wiem, może jutro też coś napiszę....nie mam pojęcia :>

No to pa :*

Ps. konkurs trwa do 30 grudnia ;)

5 komentarzy:

  1. Cóż... ten temat pojawia się na każdym blogu o Schleich, ale widać, że namęczyłaś się szukając tych zdjęć.
    Pozdrawiam. <3 3 buziaki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Konie są na prawdę do siebie podobne.
    Jednak widziałam już taką notkę na kilku blogach...
    U mnie NN!
    lps-i-izyda.blog.onet.pl
    Pozdro!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak można porównać ogiera black forest do haflingera????! To dwie inne rasy -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ten ogier, według ciebie to haflinger ? Hahahahaha.... :D :D :D
      Rozśmieszyłaś mnie , dziękuje za to , a tak na marginesie to lepiej nic nie pisz dziefczynko, jeśli nie masz pojęcia o rasach koni ... -,-

      Usuń
  4. Naprawdę podobne

    OdpowiedzUsuń